Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:11:32 GMT

افتتاح گلخانه سه هکتاری ازنا

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۲۹۳۰

افتتاح گلخانه سه هکتاری ازنا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،گلخانه سه هکتاری شهرستان ازنا روز چهارشنبه با حضور استاندار لرستان بهره‌برداری شد.

استاندار لرستان در این آیین گفت: تولید برخی محصولات کشاورزی از جمله خیار موجب مصرف آب بیش از حد می‌شود.

سید موسی خادمی با بیان برخی مزیت‌های کشت گلخانه‌ای تاکید کرد: از کشت گلخانه‌ای به جای سایر روش‌ها استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز با بیان اینکه در این گلخانه مصرف آب کاهش چشمگیری دارد افزود: در این واحد ۱۰ نفر مشغول بکار شده اند.

عبدالرضا بازدار میزان تولید خیار این گلخانه را پنج تن در دوره برداشت بیان کرد و اظهار داشت: بازار مصرف و فروش محصولات این گلخانه در شهر‌های مختلف استان می‌باشد.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلخانه جهاد کشاورزی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اعلام کرد: ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به این استان افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، وحید والی‌زاده مرادی، ظهر امروز، در جلسه پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: تکمیل چمن و سکوی ورزشگاه 15هزار نفری خرم‌آباد باقی مانده‌است که تا پایان خردادماه به اتمام می‌رسد.

او با بیان اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان 15 پروژه در قالب 10 مصوبه در حوزه ورزش و جوانان داشتیم، اضافه کرد: کارفرمای 11 پروژه ورزش و جوانان است که 10 مورد از این پروژه‌ها آمادۀ بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: کارفرمای دو پروژه سازمان راه‌‌وشهرسازی و وزارت ورزش است که در وضعیت خوبی نیست.

او بیان کرد: دیگر پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور تکمیل نشده‌است و نیازمند پیگیری و تأمین اعتبار هستند.

هیچ شهری از لرستان آب شرب پایدار ندارد

یاسر اکبریان، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان، نیز در این جلسه گفت: سفر رئیس‌جمهور به این استان هشت پروژه شامل 6 پروژه فاضلابی و 2 پروژه آبی داشت.

او با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: تصفیه‌خانه‌های بروجرد 85 درصد، دورود 44 درصد، کوهدشت 67 درصد و پلدختر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل آب‌وفاضلاب لرستان با تأکید به اینکه هیچ شهری از این استان آب شرب پایدار ندارد، اشاره کرد: هیچ‌گونه اعتباری برای برخی روستاهای پروژه طرح انتقال آب قم‌رود اختصاص داده نشده‌است.

اکبریان خاطرنشان کرد: آب‌رسانی شهر شاپورآباد الیگودرز به بهره‌برداری رسیده‌است و آب‌رسانی به شهر خرم‌آباد نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • احداث گلخانه تولید انواع گل