Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان‌زاده از راه‌اندازی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان طالقانی آبادان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان کرونا ویروس به‌زودی بخش مراقبت‌های ویژه دیگری را در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «شکرالله سلمان‌زاده» عصر امروز (چهارشنبه ۷ خرداد) در حاشیه بازدید معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور از روند درمان بیماران بستری شده مبتلا به کووید 19 (کرونا ویروس) بیمارستان آیت‌الله طالقانی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با تمام توان و امکانات در حال فعالیت و خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی است طی دو روز گذشته بخش آی سی یو جدیدی را در این بیمارستان افتتاح کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کوید 19 در جنوب غرب خوزستان اشاره کرد و افزود: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا ویروس طی روزهای اخیر در محدوده فعالیت این دانشکده به زودی بخش مراقبت های ویژه دیگری را در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان راه اندازی می کنیم.

 

وی یادآور شد: امروز معاون محترم درمان وزیر بهداشت در بازدید از این بیمارستان قول مساعدت در خصوص تجهیز این بخش را دادند و طی روزهای آینده نیز این بخش راه اندازی خواهد شد و امیدواریم با کمبود تجهیزات مواجه نشویم.

 

سلمان زاده وضعیت شیوع و ابتلا به بیماری را در سطح استان بویژه جنوب غرب خوزستان نگران کنند خواند و تصریح کرد: متاسفانه وضعیت خوبی نیست و موارد ابتلا به بیماری رو به افزایش است. رفتار مردم نیز با توجه به تذکرات و توصیه های پزشکی و درمانی تغییری نمی کند.

 

وی خاطرنشان کرد: با همه تذکرات و توصیه ها که اعلام کردیم مردم در خانه بمانند و در صورت خروج از منزل حتما فاصله اجتماعی را رعایت کنند متاسفانه باز هم در بازارها پر تجمع ظاهر می شوند و پشت درب های بانک ها شاهد شانه به شانه بودن شهروندان هستیم.

 

وی تاکید کرد: کرونا ویروس بسیار مهم  و خطرناک است و روز به روز کادر درمانی را خسته تر می کند و از همه مهمتر جان مردم را به خطر می اندازد.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با گلایه از اصناف سطح شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان، ابراز داشت: متاسفانه روند بازگشایی اصناف اصلا خوب نیست بطوریکه فقط 44 درصد صنوف مسائل و دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا را رعایت می کنند و این مسئله بسیار خوب نیست.

 

وی اذعان داشت: عدم رعایت پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی هم برای اصناف و هم برای مردم بسیار خطرناک است. در این زمینه حتما با فرمانداران 3 شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان جلسه ای را برگزار خواهیم کرد تا با اصنافی که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند بصورت جدی برخورد شود.

 

سلمان زاده همچنین به کمبود نیروی درمانی در بیمارستان ویژه بیماران کرونایی جنوب غرب خوزستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اکنون با کمبود نیرو مواجه نیستیم و مشکل حادی را ندارم اما چنانچه آمار بیماران مبتلا به کرونا ویروس افزایش پیدا کند مجبور هستیم از نیروهای پرستاری سایر بیمارستان های این منطقه استفاده کنیم. البته در خصوص جذب نیروی پرستاری فراخوان داده ایم و از هر کجای کشور این نیروها حاضر به فعالیت در این منطقه باشند با امکانات و مزایای خوب مشغول به کار و از آن ها استفاده خواهیم کرد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت فاصله گذاری اجتماعی مبارزه با کرونا ویروس پیشگیری از ویروس کرونا کرونا ویروس رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان توصیه های پزشکی منطقه آزاد اروند توصیه های بهداشتی بیمارستان آیت الله طالقانی بخش مراقبت های ویژه طالقانی آبادان کرونا ویروس راه اندازی سلمان زاده طی روزهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد