Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:49:09 GMT

۲۳ خرداد آغاز پرداخت تسهیلات کرونایی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۴۱۴۸

۲۳ خرداد آغاز پرداخت تسهیلات کرونایی

ازوجی با اشاره به اینکه ۴۴ هزار واحد کسب و کار واجد شرایط دریافت تسهیلات کرونایی تشخیص داده شده اند، گفت: از ۲۳ خرداد ۹۹ پرداخت تسهیلات به بنگاه های آسیب دیده از کرونا آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «علاءالدین ازوجی» عصر امروز (چهارشنبه 7 خرداد) در برنامه گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما درباره شرایط دریافت تسهیلات کرونایی به ارائه توضیحاتی پرداخت و با اشاره به اینکه 44 هزار واحد کسب و کار واجد شرایط دریافت تسهیلات کرونایی تشخیص داده شده اند، گفت: از 23 خرداد 99 پرداخت تسهیلات به بنگاه های آسیب دیده از کرونا آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل توسعه اشتغال وزارت کار از اضافه شدن رسته کشاورزی و زیر مجموعه های آن به جمع 13 رسته دریافت کنندگان تسهیلات کرونایی خبر و ادامه داد: 14 رسته آسیب دیده 550 زیر رسته را شامل می شود که بیشترین آسیب را از کرونا دیده اند.

 

وی با بیان اینکه دستورالعمل ها روزگذشته از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استانداران، دستگاه های اجرایی مربوطه، بانک مرکزی و موسسات عامل ابلاغ شده است، افزود: برای  467 هزار واحد کسب و کار ارسال پیامک شده است و 736 پیامک برای رانندگان و در کل برای یک میلیون و 200 واحد کسب و کار ارسال شده است

 

ازوجی با تاکید بر اینکه بیش از 65 هزار واحد کسب و کار آسیب دیده برای تسهیلات ثبت نام کرده اند که 44 واحد کسب و کار واجد شرایط هستند، گفت: مشاغل های جامانده از آسیب کرونا هیچ محدودیتی برای الحاق به دریافت کنندگان تسهیلات ندارد. مشاغل هایی دارای کد کارگاهی و بیمه که جامانده باشند برای درخواست و ثبت نام می توانند درخواست خود را ثبت کنند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسهیلات بانکی تسهیلات کرونا هزار واحد کسب و کار تسهیلات کرونایی آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی که در اثر حوادث غیر مترقبه از ابتدای سال ۱۳۹۴ تا پایان سال ۱۴۰۲ دچار خسارت شده‌اند تا سقف ۲ میلیارد ریال معادل ۲۰۰ میلیون تومان مشمول امهال از محل بند (د) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور می‌شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: همه کشاورزان و تولید کنندگان بخش کشاورزی خسارت دیده می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل و یا جهاد کشاورزی در خواست کتبی ارائه کنند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی‌های لازم و تأیید نهایی، اصل تسهیلات دریافتی به مدت سه سال امهال و سود و جرایم دیر کرد آن توسط دولت تأمین و پرداخت می‌شود.

کد خبر 6087491

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند