Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:24:47 GMT

انتصاب رئیس جدید هیات تنیس استان گیلان

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۶۱۵۲

انتصاب رئیس جدید هیات تنیس استان گیلان

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،مریم بخشی ،مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان  گفت: مجمع انتخابات ریاست هیات تنیس استان گیلان  در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت برگزار و در نهایت آیت کاظم زاده به عنوان رئیس جدید هیات تنیس استان گیلان منصوب شد.

اودر جریان این انتخابات افزود:  کاظم زاده ۱۱ رای از ۱۳ آرای ماخوذه را کسب و به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات تنیس استان گیلان انتخاب شد و سیدامیرحسین میرحیدری دیگر کاندیدای احراز پست ریاست هیات تنیس گیلان ، ۲ رای کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در پایان این انتخابات گفت : برای پیشرفت این رشته ورزشی در گیلان باید از تمام ظرفیت های موجود تنیس استفاده شود و نباید با ورود یک گروه ، افراد گروه دیگر نادیده گرفته شوند.

مریم بخشی افزود: همچنین باید از تجربه افراد متخصص و باتجربه تنیس نهایت استفاده و بهره را برد تا هرچه زودتر شاهد گسترش و ارتقای این رشته ورزشی در گیلان و همچنین در سطح کشور باشیم.

او افزود: علاوه بر استفاده از همه نیروهای متخصص ، باید سطح فنی مربیان تنیس گیلان نیز افزایش یابد که در این راستا، مسئولان این هیات باید با هماهنگی فدراسیون ، کلاس های ارتقای مربیگری تنیس را در گیلان برگزار کنند.

در مجمع انتخابات هیات تنیس استان گیلان ، کامبیز رنجبر نایب رئیس فدراسیون تنیس ، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی هیات تنیس این استان حضور داشتند.

انتهای پیام/عط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان هیات داوران هیات تنیس استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!