Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانى شهر تهران در اطلاعیه اى اعلام کرد:طرح فاصله گذارى اجتماعى در تاکسى هاى پایتخت به عنوان یکى از مصوبات ستاد مقابله با کرونا همچنان پابرجاست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مصوبه طرح فاصله‌گذارى اجتماعى در تاکسى‌ها که با رویکرد پیشگیرى و مقابله با بیمارى کرونا از اواخر فروردین امسال به اجرا درآمد، همچنان به عنوان آخرین مصوبه ستاد مقابله با کرونا در تمام خطوط تاکسیرانى شهر تهران تا اطلاع بعدى لازم‌الاجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون حداکثر ٣ مسافر در ناوگان تاکسیرانى پایتخت همچنان در جریان است و تیم‌های نظارتی سازمان تاکسیرانی شهر تهران از طریق گشت ناظران خطوط، اعمال صحیح این قانون را تحت رصد دارند.

علاوه بر اجراى طرح نظارت ویژه گشت ناظران، سامانه تلفنى ١٨٨٨ نیز آماده دریافت شکایات مردمى است و شهروندان با مشاهده موارد غیرقانونى، مى‌توانند شکایت خود را با ذکر شماره پلاک تاکسى به ثبت برسانند.

طبق این اطلاعیه، نرخ جدید کرایه تاکسی روی برچسب‌ها طبق روال هر سال بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران آماده‌سازی شده و با توجه به لزوم ادامه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نرخ‌ها هم بر اساس ۳ مسافر و هم بر مبنای ۴ مسافر در این برچسب‌ها اعلام شده تا مسافران و تاکسیرانان دچار سردرگمی نشوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی طرح فاصله شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سیدمصطفی محتشمیان روز شنبه افزود: ساعت ۲۱:۰۶ شب گذشته ۱۴ اردیبهشت در پی تماس به سازمان آتش نشانی مبنی بر مفقود شدن نوجوانی در کوه‌های منطقه جوینان قمصر ۲ تیم از این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:متاسفانه در عملیات جستجوی پنج ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد:ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز بود که تیم‌های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین کوه منطقه جوینان قمصر، فرد را پیدا می‌کنند، شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است‌

محتشمیان گفت:با توجه به اینکه کوهنوردی شرایط و تجهیزات خاص خود را دارد، شهروندان هرگز بدون تجهیزات مناسب، همسفر ورزیده یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاع نکنند و به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

شهر قمصر با سه هزار و ۸۷۷ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود
  • خبر مهم وزارت رفاه درباره ادامه طرح کالابرگ / جزئیات برنامه دولت برای تداوم طرح فجرانه
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!