Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابدالی پور گفت: همایش تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان در خرم آباد برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان طی 11 خرداد ماه جاری  با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان ادامه داد: این همایش با حضور امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این همایش از فعالان و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و فعالان رویداد ملی فهما تجلیل و قدردانی خواهد شد.

 

ابدالی پور بیان کرد: همچنین در این دیدار سامانه خبری ستاد ارتباطات رسانه ای فهما در استان لرستان رونمایی می شود.

 

وی با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: با تعطیل شدن نماز جماعت و برنامه های اجتماع محور در مساجد، کانون های فرهنگی هنری مساجد به پایگاه های مردمی مقابله با بحران کرونا تبدیل شد.

 

ابدالی پور بیان کرد: مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت و حمایت خیرین و گروه بندی فعالان کانون های فرهنگی هنری مسجد در راستای ضدعفونی و گند زدایی از مناطق مختلف شهری و روستایی و مشارکت در طرح ملی غربالگری پیشگام شدند.

 

وی با اشاره به تولید ماسک در کانون های فرهنگی هنری مساجد، ابراز کرد: با مشارکت خیرین و مردم کارگاه های تولید ماسک در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان راه اندازی شد و ماسک های تولیدی در کنار پک بهداشتی و غذایی و به صورت رایگان در بین مردم توزیع شد.

 

ابدالی پور افزود: با شیوع ویروس کرونا در استان لرستان فعالیت های فرهنگی وهنری،  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در بستر فضای مجازی ارائه شد.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان شکست قطعی ویروس کرونا در کنار مردم و در راستای مقابله با بحران کرونا تلاش خواهند کرد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: بحران کرونا همایش تجلیل کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فعالان کانون های فرهنگی هنری استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان