Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:40:41 GMT

بارسلونا و دور ریختن 482 میلیون یورو! (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۹۲۸۰

بارسلونا و دور ریختن 482 میلیون یورو! (عکس)

بارسلونا در این سالها مبالغ کلانی را برای خرید بازیکنان هجومی صرف کرده است.


به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز آخرین هدف بزرگ بارسلونا است و کاتالان ها تمام تلاش خود را برای خرید این مهاجم 22 ساله انجام می دهند. اگرچه بارسلونا برای توافق با اینتر کار آسانی ندارد و باشگاه ایتالیایی خواهان پرداخت بند 111 میلیون یورویی قرارداد لائوتارو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سالها بارسلونا مبالغ هنگفتی را در تلاش برای گزینه مناسب برای همکاری با لیونل مسی و لوئیس سوارز پرداخت کرده که نتیجه چندانی نداشته است.

 

 

آخرین خرید موفقیت آمیز بارسلونا، ورود لوئیس سوارز در سال 2014 با رقم 81 میلیون یورو بود. سوارز در این سالها شش فصل را در این باشگاه گذراند، 270 بار بازی کرد و 191 گل به ثمر رساند و میانگین 0.7 گل در هر بازی را به ثبت رسانده است. اولین خرید بلوگرانا بعد از سوارز، جذب آردا توران در سال 2015 بود و اتلتیکو مادرید 36 میلیون یورو برای این معامله فاجعه بار از کاتالان ها دریافت کرد.

 

 

مالکوم و کوین پرنس بواتنگ نیز در نوکمپ هم شرایط دشواری را تجربه کردند، اما هزینه انتقال آنها چندان بالا نبود. اما بارسلونا در این سالها مبلغی معادل 225 میلیون یورو برای خرید فیلیپ کوتینیو و عثمان دمبله پرداخت کرده که کاملا بی اثر بوده است. ستاره برزیلی در تابستان گذشته به بایرن مونیخ قرض داده شده و عثمان دمبله نیز بیشتر زمان خود را در کلینیک درمانی سپری کرده است.

 

آنتوان گریزمن آخرین خرید 120 میلیون یورویی بارسا بوده است. قهرمان جام جهانی از زمان انتقال از اتلتیکو هرگز فرم سابقش را نشان نداده و در حال حاضر گزیزمان به طور متوسط 0.37 گل در هر بازی به ثمر رسانده است. در کل ، بارسلونا برای 90 گل تا به حال 482 میلیون یورو پرداخت کرده و هنوز گزینه مناسبی برای همکاری با مسی و سوارز پیدا نشده است.

 

فیلیپ کوتینیو بارسلونا لوئیس سوارز لائوتارو مارتینز بایرن مونیخ عثمان دمبله اینتر میلان آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیلیپ کوتینیو بارسلونا لوئیس سوارز لائوتارو مارتینز بایرن مونیخ عثمان دمبله اینتر میلان میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع

مدیرعامل شرکت توانیر از پرداخت ١٥ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکتهای توزیع نیروی برق کشور از ابتدای اردیبهشت ماه امسال خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در گردهمایی سراسری نیروگاههای کشور هدف اصلی از اصلاح روابط مالی صنعت برق را توقف تولید بدهی نیروگاهها اعلام کرد و گفت: شرکت توانیر تمام توان خود را برای تحقق این هدف به کار خواهد بست.

وی افزود: بر همین اساس طی دو سال اخیر طی دو نوبت یکبار 20 هزار میلیارد تومان و یک نوبت هم 30 هزار میلیارد تومان از مطالبات بخش تولید از طریق اسناد خزانه تسویه شده و از ابتدای اردیبهشت نیز جریان پرداخت نقدی به شرکت های تولید کننده برق از طریق بورس دنبال می شود.

وی با اشاره به ابلاغیه وزیر محترم نیرو که باید سهم معاملات برق به صورت رقابتی در بورس انجام شود، یادآور شد: تا پیش از این مدیریت منابع وابسته به حساب متمرکزی در توانیر بود که با توجه به اولویتها به تولیدکنندگان برق و بخشهای انتقال و توزیع تخصیص می یافت که با اصلاح روابط مالی صنعت برق در صدد کوچکتر کردن حساب مدیریت منابع و در ادامه آن استقرار نظام حکمرانی شرکتهای توزیع و تولید برق هستیم تا خود شرکتها در قبال درآمد و هزینه های خود مسوولیت داشته و متناسب با آن هزینه کنند که تحقق این امر، موجب بهبود کارایی شرکتها، رونق گرفتن بورس و افزایش رقابت و شفافیت میان بازیگران بورس انرژی می شود.

رجبی مشهدی به صفر رساندن مطالبات نیروگاهها طی یک بازه زمانی ٣ ساله را که در قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق هم تصریح شده را هدف گذاری وزارت نیرو دانست که شرکت توانیر با تمام قوا آن را دنبال می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد