Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: شرط ما برای حضور در تورنمنت تایلند در شهریور، حضور تیمی غیرآسیایی علاوه بر اسپانیا است. تاریخ انتشار: 13:35 - 08 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۹۷۱

محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با میزان در ارتباط با وضعیت تیم ملی فوتسال ایران اظهار داشت: تیم ملی در شهریور تورنمنت چهارجانبه تایلند را پیش‌رو دارد و شرط ما این بوده است که به جز اسپانیا، یک تیم غیرآسیایی دیگر هم حضور داشته باشد تا با ما و خود تایلند میزبان، بازی‌ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص شرط ایران برای حضور در این تورنمنت مبنی بر اینکه تیم چهارم حتما غیرآسیایی باشد، تصریح کرد: دلیل شرط ما این بود که ما و تایلند به عنوان تیم‌های آسیایی در این تورنمنت حضور داشتیم و نیاز است که حتما با حریفان غیرآسیایی هم مواجه شویم تا این تورنمنت برای ما مفید باشد. ترجیح من این است که، چون اسپانیا از اروپا در این تورنمنت حضور دارد، تیم چهارم از آمریکای جنوبی باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان پیرامون بازی فینال لیگ برتر، خاطرنشان کرد: بازی فینال پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در دهه اول تیرماه برگزار می‌شود به این شکل که بازی رفت و برگشت در شهر‌های اصفهان و کرمان برگزار می‌شود. پیش از این قرار شده بود که در صورتی که بازی رفت و برگشت مساوی شد، یک دیدار دیگر در تهران برگزار شود، اما مقرر شد محل این بازی به کرمان یا تبریز منتقل شود.

بیشتر بخوانید: توسلی: امکان تمرین در سالن وجود ندارد، در منزل تمرینات را پیگیری می‌کنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران محمد ناظم الشریعه تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم

تیم ملی فوتسال افغانستان از صعود به نیمه نهایی جام ملت های آسیا باز ماند.

تیم فوتسال افغانستان برای اولین بار است که در این تورنمنت شرکت می کند.

مهاجرین افغانستانی مقیم ایران از تلاش تیم فوتسال افغانستان قدردانی کردند و برای آنها در تورنمنت های بعدی آرزوی موفقیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • کشاورز: در فوتسال آسیا تیمی نداریم که ایران را به چالش بکشد
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!