Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان نظرسنجی فدراسیون جهانی تکواندو، تکواندوکار ایران در صدر ایستاد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهایی که فعالیتهای ورزشی از جمله تکواندو در سراسر جهان تعطیل است، فدراسیون جهانی تکواندو تصمیم به برگزاری نظرسنجی درباره بهترین‌های این رشته در حوزه‌های مختلف گرفته.

در جدیدترین نظرسنجی فدراسیون جهانی در یک برنامه جذاب اقدام به انتخاب بهترین و تماشایی‌ترین ضربه کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا صفحه رسمی فدراسیون جهانی تکواندو اقدام به نظرسنجی از کاربران خود برای انتخاب بهترین ضربه در جریان رقابتهای مهم در سال 2019 کرده است. 

در هفته سوم این نظرسنجی رقابتهای گرندپری_چیبا مدنظر بود که میرهاشم حسینی تکواندوکار کشورمان در رقابت با دو رقیب از ترکیه و روسیه عنوان بهترین ضربه را با اختلاف فاحش از آن خود کرد.

سایر نتایج بدین شرح است: 

1- میرهاشم حسینی - ایران: 938 رای
2- گئورگی پوپوف - روسیه: 501 رای 
3- کبرا ایلگون - ترکیه: 412 رای

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو نظرسنجی ترکیه ورزشی فدراسیون جهانی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد