Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛صبح امروز در گشت مشترکی با حضور بازرسان و معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت، نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، دادستانی، استانداری، اماکن نیروی انتظامی و دامپزشکی برگزار شد.

عزت اله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت:باهدف کنترل وپایش میدانی قیمت‌ها، گشت‌های مشترک نظارت بر بازار به صورت مدون برگزار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدخانی  اضافه کرد:در این گشت علاوه بر رصد و پایش قیمت میوه و تره بار در بازار ایلام بر نصب برچسب قیمت درمعرض دید خریداران تاکید گردید.

او یادآور شد:همچنین واحد‌های قصابی ملزم به خرید گوشت مورد تایید دامپزشکی گردیدند و خرید ازمراکز کشتار غیرمجاز ممنوع می‌باشد.

عبدخانی عنوان کرد:در صورتی که مردم در جریان خرید کالا‌های مورد نیاز خود در این ایام با تخلف واحد صنفی مواجه شدند، علاوه بر شماره تلفن ۱۲۴ که در تمام شهرستان‌ها فعال است،

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام بیان کرد:اولویت بازرسی در این مقطع زمانی، کالا‌های اساسی مردم است.

انتهای پیام/ د

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت شبکه دامپزشکی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ با ۶ میلیارد در منطقه ۲۱ ملک بخرید+ جدول
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد