Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، چهار طرح زیرساختی حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارزش دو هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان امروز با دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.


مرکز داده اقماری شماره یک شبکه ملی اطلاعات به منظور تحقق اهداف سند شبکه ملی اطلاعات، پروژه زیر ساخت ابری شبکه ملی اطلاعات با هدف ایجاد خودکفایی در خدمات ابری و افزایش تاب‌آوری تولیدکنندگان محتوای داخلی در برابر تحریم‌های ظالمانه را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طرح حمایت از کسب و کار‌های دیجیتالی آسیب‌دیده از ویروس کرونا با هدف رفع موانع رشد شرکت‌های استارت‌آپی و طرح «انتخاب هر ایرانی، یک تلویزیون اینترنتی» در سطح کشور با هدف رونق اقتصاد بخش تولید محتوای فرهنگ ایرانی و فعالان هنری،از  ۴ پروژه‌ای بود که با دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.


مدیرکل فناوری اطلاعات استان قم در حاشیه این مراسم در تشریح ویژگی‌های این طرح‌ها گفت: مزایای این طرح در اختیار عموم کسب و کار‌های فناوری اطلاعات قرار می‌گیرد و در آینده نزدیک نحوه استفاده از سوی شرکت‌ها و دستگاه‌های مربوطه به متقاضیان جهت بهره برداری اعلام می‌شود.


موسوی در ادامه  با اشاره به پیش بینی بسته‌های حمایتی ۵۰۰ میلیون ریالی ویژه ۵ هزار شرکت فناوری اطلاعات خسارت دیده از ویروس کرونا گفت: از پارسال تمامی کسب و کار‌های فناوری اطلاعات در سامانه ایران نوآفرین اطلاعات خود را ثبت کردند که این بسته حمایتی به شرکت‌های فعال استان قم نیز تعلق می‌گیرد.


او افزود: براساس اطلاعات موجود ۳۰ شرکت فعال فناوری اطلاعات استان  قم از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.


همچنین در مرحله نخست بهره برداری از طرح انتخاب هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی یک ماه اشتراک رایگان به دارندگان اینترنت ثابت اختصاص یافت.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات بسته حمایتی فناوری اطلاعات بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی