Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:27:03 GMT

کلنگ زنی پروژه نوسازی شهربازی «کیو» خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۱۶۱۷

کلنگ زنی پروژه نوسازی شهربازی «کیو» خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز پنجشنبه آئین نوسازی و بازگشایی شهربازی کیو با حضور معاون عمرانی و اقتصادی استاندار لرستان، شهردار خرم‌آباد و اعضای شورای شهر خرم‌آباد و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

استاندار لرستان در این مراسم با اشاره به موقعیت جغرافیایی خرم آباد گفت: به دلیل ویژگی‌های ذاتی و امکانات طبیعی خرم‌آباد می‌تواند به یک شهر کاملاً پیشرفته با امکانات خیلی خوب تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید موسی خادمی با تاکید بر ضرورت ساماندهی شهربازی کیو گفت: اجرای این پروژه برای شهر خرم آباد بعد از مدت‌ها کاری واجب و لازم است که امروز به سامان می‌رسد.

وی ابراز امیدواری کرد که مطابق برنامه تنظیمی این طرح به نتیجه برسد و مردم بتوانند به زودی از موهبتی که در شهر وجود دارد استفاده کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه سرمایه گذار جدید با همت بالا کار نیکی را از خود به یادگار خواهد گذاشت بر کمک و همکاری مسئولان تاکید کرد و گفت: با سرمایه‌گذاری و حمایت مردم مسیر برای سایر سرمایه‌گذاران مهیا خواهد شد زیرا عامه مردم با رشد و توسعه و افراد کارآفرین همکاری و تعامل دارند.

خادمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر خرم آباد گفت: مجموعه شهری خرم آباد یک مجموعه بکر است که خیلی جای کار دارد و مسئولین متولی امور شهر می‌توانند با توجه به این ویژگی پروژه‌های بزرگ شهری را در آن انجام دهند.

وی با بیان اینکه خیلی از نقاط شهری بدون استفاده مانده است در حالیکه در اکثر مناطق می‌توان طرح‌های نو و جدید را انجام داد، گفت: می‌شود با برنامه ریزی تمامی هزینه‌های شهر را از دل خود شهر استخراج کرد تا به یک شهر مدرن و خوب تبدیل شود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: امکان خلق منابع در این شهر فراوان است که مقداری جسارت و ریسک می‌خواهد و بخشی از آن به فرهنگ سازی مربوط می‌شود و بخش دیگر به مدیران برمی‌گردد.

براساس این گزارش، شهربازی کیو بالغ بر ۲۳ هزار متر مربع مساحت دارد که با قراردادی که با بخش خصوصی منعقد شده پیش بینی شده است که در مدت زمان ۱۵ ماه کار نوسازی و بازسازی این شهربازی انجام شود. همچنین به گفته سرمایه گذار شهربازی «کیو»، ۴۰ دستگاه در این شهربازی نصب می‌شود.

کد خبر 4936327

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری خرم آباد شهربازی سید موسی خادمی استانداری لرستان خرم آباد ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر مشهد راهپیمایی روز قدس استاندار لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟

به گزارش خبرنگار مهر قرارداد خط لوله گاز ایران و پاکستان یا همان خط لوله صلح در سال ۲۰۰۹ منعقد شد قراردادی ۲۵ ساله برای برای ساخت خط لوله‌ای که از مرز ایران تا نواب شاه به فاصله ۷۸۱ کیلومتر می‌رود، مورد مذاکره قرار گرفت. این خط لوله قرار بود ۶۶۵ کیلومتر از استان بلوچستان پاکستان و ۱۱۵ کیلومتر از استان سند عبور کند. این خط لوله بیش از ۱۱۰۰ کیلومتر در ایران از میدان گازی پارس تا منطقه مرزی پاکستان در بلوچستان کشیده شده است.

از زمان شروع این پروژه، مشکلات متعددی وجود داشته است که تکمیل آن را به تعویق انداخته است. پاکستان به شدت به این پروژه گاز طبیعی نیاز دارد چرا که با کمبود انرژی مواجه است.

سال گذشته به دنبال عدم پیشرفت این پروژه ۲۵ ساله تهران به اسلام آباد هشدار داد که اگر بخشی از پروژه خود را تا مارس ۲۰۲۴ به پایان نرساند، موضوع را برای ثبت شکایت و گرفتن خسارت به یک دادگاه بین المللی خواهد برد. ایران اعلام کرده که به دلیل عدم تمایل اسلام‌آباد در تکمیل بخشی از این پروژه که در خاک پاکستان قرار دارد، ۱۸ میلیارد دلار ضرر کرده است.

پس از اینکه ایران اعلام کرد ممکن است این پرونده را به دیوان بین‌المللی داوری ببرد، پاکستان به سرعت برای کاهش احتمال ضرر و زیان خود وارد عمل شد و تصمیماتی گرفت که قبلاً از آن اجتناب کرده بود.

اکنون با سفر رئیس جمهور به اسلام آباد جواد اوجی وزیر نفت از اشتیاق پاکستانی‌ها به تزریق گاز به خط لوله آی‌پی خبر داد و گفت: پاکستان برای تسریع در این کار در حال تنظیم قرارداد با شرکت‌های مختلف است.

به گفته وزیر نفت با اقدام‌هایی که انجام خواهد شد، امیدواریم طبق قرارداد بین‌المللی که بین ایران و پاکستان امضا شده است، در دوران فعالیت دولت سیزدهم شاهد صادرات گاز به پاکستان باشیم.

بر اساس این گزارش باید منظر ماند و دید که آیا پاکستانی‌ها می‌توانند برای جلوگیری از پرداخت جریمه هنگفت پیشگیری کند و حتی انرژی مورد نیاز خود را از این طریق تأمین کند یا باید در انتظار بد عهدی جدید و پیشرفتی محدود برای ممانعت از جریمه ۱۸ میلیارد دلاری از سوی این کشور باشیم.

کد خبر 6086281 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟