Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان کرمان به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر اجرای مهریه یک میلیون شاخه گل در کرمان واکنش نشان داد.

قدس آنلاین:به گزارش  روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد با اشاره به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر اجرای مهریه یک میلیون شاخه گل در کرمان، گفت: پرونده مربوط به این اقدام در دادگستری کل استان کرمان مطرح نبوده و به تبع آن هیچ نماینده‌ای از دادگستری در محل اجراییه حاضر نشده است بلکه موضوع مربوط به اجرای ثبت شهرستان آستانه اشرفیه بوده است که نیابت اجرای آن به اداره ثبت اسناد شهر کرمان واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحد اظهار داشت: نتایج بررسی‌های اولیه انجام شده از سوی دستگاه قضائی استان کرمان بیانگر آن است که محل اجرای تعهدات طبق موافقت کتبی زوجین پارکینگ همجوار گلزار شهدای کرمان بوده و این اقدام در محل مذکور با حضور مأمور اجرای اداره ثبت اسناد شهر کرمان انجام شده است.

وی یادآور شد: زوجه پس از تحویل گرفتن گل‌ها، بدون انجام هرگونه هماهنگی با مراجع مربوطه و اخذ مجوزهای لازم اقدام به انتقال بخشی از گل‌ها به محل گلزار شهدا کرده است.

وی اظهار کرد: دلیل انتخاب گلزار شهدای کرمان به عنوان محل اجرای این اجراییه یک سوال جدی است و بنا به نتایج بررسی‌های انجام شده، مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان پس از کسب اطلاع از چنین موضوعی بلافاصله دستور جلوگیری از تخلیه این گل‌ها را صادر کرده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پاسخ به این سوال که چرا کرمان به عنوان محل اجراییه مهریه یک میلیون شاخه گل انتخاب شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه محل اقامت زوج (مدیون) کرمان بوده است، این نیابت به اداره ثبت اسناد کرمان ارسال شده است.

موحد تاکید کرد: نماینده‌ای از دادگستری استان در محل اجرای این اجراییه حضور نداشته و فرد حاضر و مصاحبه کننده در این ویدئو، کارشناس رسمی گل و گیاه بوده که طبق درخواست زوجه در محل جهت سنجش سلامت و کیفیت گل‌ها حاضر شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که اجازه نخواهیم داد عده‌ای مسائل شخصی خود را با احساسات مردم شهید پرور گره بزنند، گفت: دستگاه قضائی استان کرمان بررسی‌های تخصصی خود را در چارچوب قانون و به منظور شفاف سازی ابعاد مختلف این اقدام در دست انجام دارد و نتایج آن را به صورت کامل از طریق رسانه‌های رسمی استان و کشور اطلاع رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: يك ميليون شاخه گل گلزار شهداي كرمان مهریه یک میلیون شاخه گل استان کرمان محل اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • جزییات پرونده‌های قاچاق دختران/ ماجرای پروژه کینگ چیست؟
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس