Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی خطاب به علی لاریجانی از زحمات او در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

 مشروح این پیام به شرح ذیل است؛

جناب آقای دکتر علی لاریجانی
سلام علیکم
مجلس شورای اسلامی تجلی اراده مردم و رکن مهم قانونگذاری در کشور است و قانونگذاری مجلس در ایران با پیشاهنگی علمای دین و با هدف نفی سلطه گری و حاکمیت قوانین شرع مقدس با نهضت مشروطه ایجاد شده است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این نهاد مهم در نظام مردم سالاری دینی در جایگاه حقیقی خود یعنی در راس امور قرار گرفت و تبلور اراده ملی شد و به حمدالله مجالس پس از پیروزی انقلاب تلاش‌های زیادی را برای تصویب قوانینی که منجر به گره گشایی از امور و تقویت استقلال کشور باشد داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس دهم نیز تلاش‌های موثری در برنامه ریزی برای پیشرفت و تقویت استقلال کشور داشت که جا دارد از نمایندگان محترم مردم در این دوره مجلس شورای اسلامی به ویژه هیئت رئیسه محترم و روسای کمیسیون‌های عضو در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکر ویژه داشته باشم.

کمیسیون‌های محترم فرهنگی، آموزش و تحقیقات و بهداشت و درمان و رؤسای محترم آن حضور سازنده و فعال در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورا‌های تخصصی داشتند و نسبت به مسائل اهتمام لازم را مبذول داشتند.

از نکات بارز و قابل توجه این مجلس و دو مجلس پیشتر حضور جنابعالی در جایگاه ریاست قوه مقننه بود که این حضور و تدابیر شما در اداره مجلس شورای اسلامی دلگرم کننده و قوام بخش فضای سازگاری، همدلی، عزت ملی و استقلال کشور بود.

جمهوری اسلامی ایران با هدایت‌های رهبری حکیم خود و به برکت خون شهیدان گرانقدر و جان فشانی‌های ایثارگران و خانواده‌های محترم ایشان مسیر رشد و پیشرفت را طی می‌کند و قطعا وجود مدیران کارآمدی نظیر جنابعالی که از صفات تدین و تعهد برخوردارید در حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی سرمایه‌ای ارزشمند محسوب می‌شود. خاطره روزی را که با شهید و سردار جاودانه قاسم سلیمانی و دکتر فرهاد رهبر، رئیس وقت دانشگاه تهران در خدمت شما بودیم تا برای تاسیس شعبه دانشگاه تهران در لبنان همفکری کنیم، هرگز فراموش نمی‌کنم و در واقع سنخیت بین جنابعالی و سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی در کمک به ارتقاء علم و دانش و حل مناسب مسائل و مشکلات را فراموش نمی‌کنم.

همچنین در این سال‌ها شاهد حضور شما به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی و طی سال گذشته شاهد نقش آفرینی جنابعالی به عنوان نایب رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسات این شورا بودیم و ان شاءالله شاهد استمرار این حضور موثر به عنوان عضو حقیقی در شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهیم بود. اکنون که با حکمت و تدبیر مقام معظم رهبری به جایگاه مشاور امام المسلمین منصوب شده اید، اطمینان دارم که منشاء تدابیر و خدمات بزرگی خواهید بود.

از خدمات شما برادر ارجمند در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی و توفیقات حاصله در این سنگر خدمتگزاری تشکر و قدردانی داشته باشم و دوام توفیقات روزافزون الهی شما را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

سعید رضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی مجلس شورای اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

انتهای میام

دیگر خبرها

  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • شورای عالی انقلاب فرهنگی جایگاه قانون‌گذاری ندارد!
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است