Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@22:23:12 GMT

نمازجمعه در گلپایگان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۴۰۰۷

نمازجمعه در گلپایگان برگزار می شود

شهرهای گلپایگان و گلشهر پس از حدود سه ماه شاهد برگزاری نماز جمعه با تصمیم شورای تامین استان اصفهان در نهم خرداد ماه سال جاری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، برگزاری  نماز جمعه در شهرستان گلپایگان که پس از حدود 100 به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده بود شده بود، جمعه 9 خرداد ماه در دو شهر گلپایگان و گلشهر از سر گرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماز جمعه گلشهر در مسجد جامع شهر گلشهر به امامت حجت الاسلام «سید علی موسوی» و نماز جمعه شهر گلپایگان به امامت حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در مصلی شهرستان گلپایگان برگزار می شود.

ستادهای نمازجمعه دو شهر گلشهر و گلپایگان، با اتشار دو اطلاعیه جداگانه در فضای مجازی، خبر از برگزاری نماز جمعه در نهم خرداد ماه داده است.

ستاد برگزاری نماز جمعه شهر گلشهر در اطلاعیه خود، برگزاری نمازجمعه در این شهر را براساس تصمیم شورای تامین استان اصفهان مبنی بر سفید اعلام شدن شهرگلشهر بیان کرده است و بر کنترل وضعیت بهداشتی برگزاری  نمازجمعه تاکید کرده است.

ستاد برگزاری نماز جمعه شهرگلپایگان نیز در اطلاعیه خود با اشاره به سه ماه محرومیت شهرستان از اقامه نمازجمعه، به دلیل رعایت حال شهروندان و عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرده است  و خواستار رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده ستاد ملی مبارزه کرونا شد.

در این بیانیه وضو گرفتن نمازگزاران در منزل، همراه داشتن سجاده و مهر شخصی، ماسک و دستکش و چادر شخصی برای خواهران توصیه شده است و خواستار حضور نیافتن افراد سالخورده  در نمازجمعه تا ثابت شدن شرایط امن برای این افراد، شد.

به گزارش شبستان، شهرستان گلپایگان از 27 اردیبهشت ماه  در لیست شهرهای سفید قرار گرفته است و مساجد شهرستان گلپایگان از شنبه  سوم خردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شده است و نماز عید سعید فطر نیز در همه مساجد شهرستان برگزارشد.

امام جمعه شهر گلپایگان نیز در نشست خبری، وضعیت سفید را شکننده توصسف کرده بود و خواهان رعایت پروتکل بهداشتی برای به ثبات رسیدن وضعیت شهرستان شده بود./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیوع بیماری کرونا ویروس وضعیت سفید گلشهر گلپایگان نمازجمعه برگزاری نماز جمعه جمعه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان در اجلاس نماز گلپایگان که با حضور مردم و مسئولان در آستان امامزادگان هفده تن برگزار شد؛ از تاسیس سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان اصفهان خبر داد و گفت: سومین مرکز تخصصی نماز کشور به زودی در استان اصفهان راه اندازی می شود.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر افزود:استان اصفهان سومین استان کشور است که پس از قم و مشهد مرکز تخصصی نماز در این استان راه اندازی می شود .


وی افزود:تربیت طلاب و اساتید و تولید محتوا در فضای مجازی با استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه از مهمترین وظایف مرکز تخصصی نماز است.
محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان هم در این اجلاس با اشاره به اقامه نماز در ادارات شهرستان گفت : به مدیران و روسای ادارات تاکید شده است که به نماز اول وقت و اقامه آن در ادارات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد