Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:29:10 GMT

خادمین بقاع متبرکه گلستان صاحب‌خانه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۰۱۹

خادمین بقاع متبرکه گلستان صاحب‌خانه می‌شوند

حجت الاسلام روح اله سلیمانی فرد روز جمعه به خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: در گلستان یک هزار و ۴۰۰ خادم فعال در مساجد و اماکن متبرکه زیر پوشش این اداره کل وجود دارد که پیش بینی می شود ۵۰۰ تن از آن ها از طرح مسکن ارزان قیمت استفاده کنند.

وی گفت: کار نامنویسی از خدام واجد شرایط برای استفاده تسهیلات مسکن ارزان قیمت بنیاد مسکن آغاز شده و افراد شرایط می توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه در شهرستان ها مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، اولویت برخورداری از وام مسکن ۴۰۰ میلیون ریالی با مزایای سه سال تنفس، سود چهار درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله و به همراه ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض، با خدام ساکن در مناطق روستایی است.

حجت الاسلام سلیمانی فرد اضافه کرد: علاوه بر این، در ساخت خانه از تهیه نقشه و نظارت رایگان مهندسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بهره مند خواهند شد.

در گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف بیش از دو هزار و ۴۰۰ مسجد، حسینیه و تکایا و ۱۲۳ بقعه متبرکه وجود دارد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه گرگان گلستان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه گرگان گلستان مسکن سازمان اوقاف و امور خیریه گرگان گلستان مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد از صبح امروز تا این لحظه ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مناسبت دومین روز از عید یهودی پسح به مسجد الاقصی تعرض کرده است.

اداره اوقاف اسلامی قدس ساعتی پیش نیز در بیانیه ای اعلام کرده بود که در دومین روز از عید یهودی پسح، شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست تعرض گسترده ای به مسجد الاقصی داشته اند.

در تعرض روز گذشته صهیونیست ها نیز بیش از ۲۰۰ نفر مشارکت داشتند که در بین آنها یهودا گلیک خاخام افراط گرای صهیونیست نیز حضور داشت.

کد خبر 6087349 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • رهاشدگی قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها و رهن مسکن
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود