Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اهمیت عبرت آموزی از تجربیات بحران‌ها و اطلاع‌رسانی از اقدامات در استان، اضافه کرد: انتقال این تجربیات می‌تواند در بهبود وضعیت کنترل بیماری و بحران در سایر نقاط کشور اثر گذار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پرویز فتاح در دیدار با استاندار قم، به ضرورت اطلاع رسانی توفیقات شهر قم در مهار ویروس کرونا به عنوان اولین استان درگیر با این بیماری اشاره کرد و افزود: مدیریت استان قم با وجود شرایط دشوار و سخت در مبارزه با ویروس کرونا عملکرد بسیار خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اهمیت عبرت آموزی از تجربیات بحران‌ها و اطلاع‌رسانی از اقدامات در استان، اضافه کرد: انتقال این تجربیات می‌تواند در بهبود وضعیت کنترل بیماری و بحران در سایر نقاط کشور اثر گذار باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: بنیاد جانبازان و مستضعفین با تمام توان از خدمات مددجویی در قم و به ویژه در ایام شیوع کرونا و طرح کمک مؤمنانه و مواسات حمایت می‌کند.

فتاح خاطرنشان کرد: مدیریت پسا کرونا اهمیت به مراتب بالاتر دارد و باید برای مدیریت کشور و حمایت از اقشار آسیب دیده برنامه ریزی مدون صورت دهیم.

استاندار قم نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت قم در مهار و کنترل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: رتبه قم در ارزیابی عملکرد کشوری مقابله با شیوع بیماری کرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا ممتاز است.

بهرام سرمست، مدیریت صحیح ستاد بحران استان در زمینه مقابله با شیوع کرونا و درمان مبتلایان به این ویروس را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: وحدت فرماندهی، مدیریت هماهنگ و تعامل همه بخش و گروه‌ها، از عوامل ایجاد وضعیت کنترلی بحران کرونا در قم است.

وی به عدم پیش آگاهی ستاد بحران قم از شیوع کرونا در کشور و کار دشوار این ستاد در آماده سازی استان برای مقابله با بحران کرونا اشاره کرد و گفت: اتباع خارجی ساکن در قم و نیز حضور زائرین و مسافرین سختی این شرایط را برای ستاد مدیریت بحران استان دوچندان نمود، که با همدلی و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی استان توفیقات لازم کسب شد.

نماینده عالی دولت در استان قم با تأکید بر نقش آفرینی علما، مراجع و روحانیت در اجرای طرح‌های مصوب ستاد ملی کرونا، ادامه داد: مردم نیز با عمل به پروتکل‌های بهداشتی در تمام مراحل اجرای طرح‌های مقابله و کنترل ویروس کرونا نقش مهمی در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا ایفا نمودند.

وی به برگزاری جلسات متعدد و منظم در راستای هم افزایی و تعامل بین بخشی در استان اشاره و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بالای خیرین و ستادهای مردمی و نیز گروه‌های جهادی و با هدایت کمک‌ها و تقسیم وظایف تمام استان در قالب یک مجموعه واحد در این بحران به انجام خدمات و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا پرداختند.

سرمست همچنین به نقش دستگاه‌های امداد رسانی و حمایت از مدد جویان قم و اثر گذاری قابل تقدیر بنیاد مستضعفین در این زمینه اشاره و خاطر نشان کرد: حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده و نیز برنامه ریزی برای حرکت استان در مسیر جهش تولید از اولویت‌های مهم در ایام پسا کروناست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضایی، صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با توجه به بارندگی‌های شدید امروز در این شهر گفت: احتمال بروز سیل و آب گرفتگی معابر در رفسنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد بحران شهرستان آمادگی لازم مقابله با این پدیده را دارد افزود: به مردم هشدارمی دهیم که از تردد غیرضروری در خیابان‌ها و معابر جلوگیری کنند و در زمان بارندگی موارد اضطراری را به شهرداری و ستاد بحران اعلام نمایند.

کد خبر 6087465

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد