Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:15:24 GMT

«سفیدی مرگبار» خالق هری‌پاتر در بازار نشر

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۵۷۴۳

«سفیدی مرگبار» خالق هری‌پاتر در بازار نشر

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «سفیدی مرگبار» نوشته جی کی رولینگ به‌تازگی با ترجمه ویدا اسلامیه توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه اصلی این‌کتاب سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

این‌رمان یکی از عناوین مجموعه پلیسی «ضربت» (استرایک) است که شخصیت محوری‌اش کارآگاه استرایک است و از سال ۲۰۱۳ تا به حال، ۴ عنوان از آن منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رولینگ این‌مجموعه را با نام مستعار رابرت گالبریت می‌نویسد.

داستان «سفیدی مرگبار» از این‌قرار است که جوان روان‌پریشی به‌نام بیلی برای تقاضای کمک در زمینه‌ی بازرسی جنایتی که گمان می‌کند در کودکی شاهدش بوده، به دفتر کورمورن استرایک، مراجعه می‌کند. بیلی با آمدنش، آرامش ذهنی استرایک را به هم می‌ریزد. گرچه بیلی آشکارا مبتلا به یک‌بیماری روانی است و نمی‌تواند جزئیات عینی چندانی را به یاد بیاورد، اما صمیمیت انکارناپذیری در شخصیتش و ماجرایی که بازگو می‌کند، وجود دارد.

در ادامه داستان، پیش از آن‌که استرایک بتواند سوالات مهم خود را از بیلی بپرسد، جوان روانپریش با ترسی ناگهانی، فرار می‌کند. حالا استرایک و رابین الاکوت، دستیار سابق و شریک فعلی اش، باید حقیقت ماجرای بیلی را کشف کنند و در این‌زمینه راه پرپیچ‌وخمی در پیش دارند که از پس‌کوچه‌های لندن می‌گذرد. گرفتن رد بیلی، دو کارآگاه ماجرا را به مخفیگاهی در پارلمان لندن می‌رساند و البته یک عمارت روستایی زیبا اما مرموز و پر از شرارت.

اتفاقاتی که در داستان رخ می‌دهند، باعث تغییر و تحول در زندگی خود استرایک هم می‌شوند. چون شهرت تازه و نوظهورش به‌عنوان یک‌کارآگاه خصوصی دیگر نمی‌گذارد مانند گذشته به فعالیت‌های پشت‌صحنه و مخفی دست بزند. از طرفی، رابطه‌اش با رابین الاکوت هم بیش از هر زمان دیگری، تیره شده است. وجود رابین برای استرایک مفید است اما رابطه‌ای که بین‌شان وجود داشته، نیازمند ملاحظات زیادی است...

این‌کتاب با ۹۱۲ صفحه و قیمت ۱۳۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4936087 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: رمان پلیسی ادبیات پلیسی جی کی رولینگ ترجمه ادبیات جهان کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا میراث فرهنگی معرفی کتاب خبرگزاری مهر گردشگری ادبیات رایزنی فرهنگی ادبیات جهان ترجمه نهاد کتابخانه های عمومی کشور تازه های نشر فلسطین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هرج و مرج در فرودگاه دبی/ کنسلی 1400 پرواز در 5 روز جت اسکی سواری در خیابان های دوبی (فیلم) سیل و طوفان وحشتناک در چین (فیلم)

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • فروش سوالات کنکور ترفند شیادان سایبری برای کلاهبرداری
  • سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم)
  • (تصاویر) قلم خالق بر بوم گلستان
  • فیلم| سیل در جنوب چین مرگبار شد
  • (ویدیو) سیل در جنوب چین مرگبار شد
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر