Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، فرخ علیخانی در بازدید از تأسیسات گاز و گازمایع ۴۰۰، ۵۰۰، ۹۰۰ و ۱۰۰۰ مناطق نفت‌خیز جنوب، اظهار داشت: این بازدید با هدف بررسی وضع این واحدها انجام شد که پس از ارزیابی‌های فنی و اقتصادی برنامه بازسازی، نوسازی و یا تجمیع آنها تعریف و اجرا خواهد شد.

وی افزود: همچنین بررسی اولیه وضع ناوگان آتش‌نشانی مناطق نفت‌خیز جنوب از دیگر اهداف این بازدید است و در نظر داریم ماشین‌ها و ایستگاه‌های آتش‌نشانی این شرکت را طی چند مرحله مطابق با استانداردهای روز نوسازی و بازسازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید ادامه داد: بررسی وضع خوزستان از نظر شیوع ویروس کرونا و پشتیبانی از اقدام‌های بهداشتی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از دیگر اهداف این بازدید است.

علیخانی طرح نوسازی و بازسازی تأسیسات را یک کار بزرگ و ملی خواند و تصریح کرد: پس از چند سال کار مطالعاتی که توسط کارشناسان مناطق نفت‌خیز جنوب انجام گرفت در بخش‌های فرآورش و NGL تعدادی از این تأسیسات باتوجه به قدمت و تغییر خوراک و دیگر شرایط کاندید طرح نوسازی و بازسازی شدند.

همچنین احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه پروژه‌های نوسازی تأسیسات در شمار پروژه‌های ملی هستند و کل کشور از آن منتفع خواهد شد، گفت: انتظار داریم با یک همکاری مستمر و پیوسته تیمی و ضمن توجه به عنصر زمان، در یک بازه زمانی قابل قبول این کار را اجرایی و به سرانجام برسانیم.

وی کار در صنعت نفت را بسیار پیچیده توصیف کرد و با اشاره به رعایت حداکثری ایمنی در کار افزود: در بحث ایمنی با شک و تردید نباید به مسائل نگاه کرد و ضرورت دارد با گردآوری داده‌ها و اطلاعات صحیح و به روز به یک سطح قابل قبول و ایمن از فرآیند انجام کار رسید.

کد خبر 4936535

منبع: مهر

کلیدواژه: گاز گاز مایع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت سهام عدالت قیمت دلار قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی بورس بانک مرکزی ایران حسین مدرس خیابانی تولید نفت آزادسازی سهام عدالت قیمت سکه بهار آزادی بازار خودرو بازار سرمایه مناطق نفت خیز جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • غرب ترکیه در محاصره ریزگردها
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد