Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از مراحل پایانی ساخت و تجهیز ناوشکن دنا و شناور مین شکار صبا بازدید کرد.

وی با تاکید بر لزوم اتمام پروژه‌های دفاعی ناوشکن دنا و شناور مین شکار صبا و آمادگی جهت تحویل به نیرو‌های مسلح تصریح کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح مصمم است در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه در سال جهش تولید با همت و عزم جهادی متخصصین متعهد و انقلابی صنعت دفاعی با تولید و ساخت پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستاورد‌های دفاعی مورد نیاز نیرو‌های مسلح گام‌های بلندی را در تحقق شعار سال و ارتقا قدرت بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از ناوشکن دنا به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شناور‌های کلاس موج یاد کرد که امید است با تکمیل و تجهیز نهایی آن به پیشرفته‌ترین سامانه‌ها، به زودی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل شود.

امیر حاتمی ساخت و تولید شناور مین شکارصبا توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع را یکی از افتخارات حوزه رزم دریایی عنوان کرد و گفت: مین شکار صبا مأموریت شناسایی و انهدام انواع مین‌های دریایی را در آب‌های منطقه‌ای به عهده دارد که ان‌شاالله در آینده نزدیک به نیروی دریایی راهبردی ارتش جهت اجرای مأموریت‌های خطیر واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای امن سازی خلیج فارس و به ویژه تنگه هرمز به کار خواهیم بست گفت: اگر منطقه‌ی خلیج فارس امن باشد، همه کشور‌های منطقه از این امنیت بهره‌مند خواهند شد؛ اما اگر خلیج فارس نا امن شود، برای همه‌ی کشور‌های منطقه ناامن خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امنیت منطقه خلیج فارس منفعت مشترک کشور‌های خلیج فارس است، گفت: کشور‌های حوزه‌ی این خلیج مسئول تأمین و برقراری امنیت هستند و اجازه ورود به آمریکا در منطقه از سوی همسایگان یک اشتباه راهبردی است.

امیر حاتمی در همین باره افزود: تجربه نزدیک به یک قرن نشان می‌دهد بیگانگان همواره به بهانه امنیت سازی در خلیج فارس عامل نا امنی و بحران سازی در این منطقه بوده‌اند؛ آن‌ها با ایران هراسی و ایجاد بحران در منطقه خلیج فارس و سپس ایجاد وابستگی امنیتی برای کشور‌های حوزه خلیج فارس در صدد فروش میلیارد‌ها دلار سلاح و حفظ پایگاه‌هایشان در منطقه هستند.

وی به نقل از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای با بیان اینکه نیروی دریایی در خط مقدم دفاع از ایران است و مناطق مهمی همچون مکران، دریای عمان و آب‌های آزاد را فراروی خود دارد خاطرنشان ساخت: وزارت دفاع با تمام توان از ناوگان دریای جمهوری اسلامی ایران جهت حضور بیشتر و مقتدرانه‌تر نیروی دریایی در آب‌های آزاد پشتیبانی خواهد کرد.

وزیر دفاع با بیان اینکه نیروی دریایی ایران جایگاه قدرتمند خود را در عرصه صیانت از آب‌های ایران تثبیت کرده است و در انجام مأموریت‌های دریایی در آب‌های بین‌المللی با اقتدار مشارکت دارد گفت: حضور قدرتمند نیروی دریایی ایران بعنوان تکیه گاهی اطمینان بخش در موضوع مبارزه با تروریسم در دریا‌ها شناخته می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر حاتمی وزیر دفاع ناوشکن دنا دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح نیروی دریایی امیر حاتمی وزیر دفاع خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی  امروز در آیین  معرفی رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان گفت: کرمان مزین به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی درباره عملیات غرورآفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است و این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

دادستان انتظامی قضات کشور خطاب به قضات جوان، گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح  جهانی و بین‌المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت‌های اکنون مقایسه کنیم؛ بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند و قبل از انقلاب را ندیده‌اند.

وی با بیان اینکه حتی کسانی هم که قبل از انقلاب را دیده‌اند نیز گاهی یادشان می‌رود، قبل از انقلاب کجا بوده‌ایم و الان کجا هستیم، ادامه داد: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و آمریکا پاسخ داده شود و آنها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت به‌دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟

قدیانی با اشاره به اینکه در دل تحریم‌ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌های کروز و بالستیک نقطه‌زن شده‌اند، گفت: باید بپذیریم که با وجود همه مشکلات و سختی‌ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور بیان کرد: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضایی هستیم.

در ابتدای این نشست حمید کریمی، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به نمایندگی از قضات محاکم تجدید نظر استان کرمان به موضاعاتی مانند شناسایی شکات حرفه ای، مشکلات معیشتی قضات و دسترسی نداشتن قضات به مسئولان عالی قضایی اشاره کرد.

در ادامه مسلم قزلباش، رییس شعبه 15 دادگاه حقوقی شهر کرمان به نمایندگی از قضات محاکم بدوی استان کرمان گفت: قضات با کار و تلاش شبانه روزی در حال جهاد هستند و بایستی خدمات قضات مومن، نمونه، شجاع و متعهد از طریق رسانه های جمعی منعکس شود و همچنین بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعات شکات حرفه ای تاکید کرد.

در ادامه پوریا جوادی، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به نمایندگی از قضات دادسراهای سراسر استان نیز بر دسترسی قضات به پرونده ارزشیابی خود تاکید کرد و گفت: منابع انسانی مهم ترین سرمایه در دستگاه قضایی است و باید از نیروی انسانی صیانت شود.

 در این آئین ازخدمات غلامعباس مبشری قدردانی و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رییس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

 

 

دیگر خبرها

  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود