Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@00:05:37 GMT

یک جوان در ساحل بندرریگ گناوه غرق شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۸۰۸۰

یک جوان در ساحل بندرریگ گناوه غرق شد

عبدالعلی صیادی روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بنابر گزارش ساعت ۲۰.۳۰ دقیقه پنجشنبه شب خانه هلال بندرریگ مبنی بر وقوع حادثه غرق شدگی یک جوان  و مفقودی غریق در ورودی خور، بلافاصله تیم‌های عملیاتی جمعیت  وارد عمل شدند و دو تیم غواصی از پایگاه امداد و نجات دریایی و یک تیم امداد و نجات از پایگاه بین شهری بینک با استفاده از خودروی نجات به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به محض رسیدن تیم‌های عملیاتی به محل حادثه، عملیات غواصی انجام گرفت و با انجام بیش از دو ساعت غواصی در شرایط تاریکی شب اثری از جوان غرق شده  که ساکن این بندر است، یافت نشد.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه یادآورشد: عملیات جستجو با همکاری نیروهای محلی و قایق‌های صیادی از صبح جمعه از سرگرفته شد و همچنان ادامه دارد.

این حادثه موجب تاثر و اندوه اهالی این بندر شد و از زمان وقوع آن شمار زیادی در محل جاده سنگی ساحلی حضور و به یاری امدادگران شتافتند.

شهر ساحلی بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها دریا گناوه بندرریگ سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دریا گناوه بندرریگ سازمان امداد و نجات هلال احمر دریا گناوه بندرریگ سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین طباطبایی اظهار کرد: بامداد دوشنبه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در محور مهریز – کرمان، ۲۰ کیلومتر بعد از مسجد ابوالفضل مهریز، به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت این خبر نزدیکترین کد امدادی اورژانس از محل پایگاه مسجد ابوالفضل (ع) به محل حادثه اعزام شد، افزود: پس از رسیدن عوامل امدادی اورژانس بر بالین مصدومان این حادثه و ارزیابی اولیه دو مصدوم این حادثه، مشخص شد یکی از مصدومان این حادثه کیفیت تنفس طبیعی نداشته بنابراین اقدامات اولیه برای مصدوم انجام شد.

وی با توضیح اینکه نیدل دکامپرشن یک اقدام حیاتی تهاجمی برای برداشتن فشار جریان خون اطراف ریه بیمار در موارد آسیب به قفسه سینه است، تاکید کرد: شجاعت، تشخیص و اقدام مناسب کارشناسان اورژانس مهریز در صحنه حادثه، منجر به نجات جان مصدوم ۲۴ ساله این حادثه شد.

کد خبر 6097951

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت