Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد موحد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رایزنی های لازم با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و استاندار خوزستان، فرماندهان سپاه، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و دیگر نهادها به منظور تسریع و جلوگیری از گسترش هر چه بیشتر آتش سوزی صورت گرفته است.

وی افزود: این منطقه بسیار صعب العبور است و  امکانات دستگاه های محیط زیست استان، مدیریت بحران و دیگر دستگاه های مربوطه در استان برای خاموش کردن آتش کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده مردم کهگیلویه، لنده،بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنان پیگیر اعزام بالگرد و تجهیزات به این منطقه هستیم تا از بروز هرگونه فاجعه جلوگیری شود.

بر اساس آخرین آمار روز گذشته تاکنون بیش از ۲۰۰ هکتار از جنگل های کوه خائیز طعمه حریق شده است.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی در منطقه حفاظت شده خاییز مشغول مبارزه با شعله های آتش هستند و تاکنون ۲۰ سورتی پرواز به منظور اطفای حریق در منطقه خائیز صورت گرفته است.

آتش‌سوزی منطقه حفاظت شده خاییز عصر روز گذشته ساعت هفت از منطقه چاه‌ریگگ در بخش مشرف به بهبهان شروع شد.

این آتش‌سوزی اواخر شب به نزدیکی آب کاسه در حوزه استحفاظی کهگیلویه سرایت کرد.

برچسب‌ها جنگل کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگل کهگیلویه وبویراحمد یاسوج جنگل کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته بیش از پنج میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های مخزنی استان مهار و ذخیره‌سازی شد.

عباس سارانی افزود: سد مخزنی رزه درمیان با ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار مترمکعب، سد سیاهو سربیشه با یک میلیون و ۸۰ هزار مترمکعب و سد نهرین طبس با ۶۰۰ هزار مترمکعب بیشترین ورودی رواناب‌ها را داشتند.

وی با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا روز گذشته (شنبه ۱۵ اردیبهشت) یک میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های تغذیه مصنوعی شوسف، چهارفرسخ و سید علی شهرستان نهبندان مهار و جمع‌آوری شده، گفت: هشت سد مخزنی با ظرفیت ذخیره‌سازی ۷۵ میلیون مترمکعب رواناب در استان وجود دارد که از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۱۸ میلیون و ۷۳۰ هزار مترمکعب رواناب در این سد‌ها ذخیره شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در حال حاضر از ظرفیت ۷۵ میلیون مترمکعب سد‌های مخزنی استان ۳۰ درصد معادل ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب آبگیری شده و برای ذخیره‌سازی سیلاب و رواناب در سد‌ها مشکلی وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است