Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:18:31 GMT

۱۰ محور اصلی و شریانی استان قم آسفالت می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۹۱۳۰

۱۰ محور اصلی و شریانی استان قم آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رضا اکبری در ششمین بازدید خود طی امسال از طرح‌های عمران جاده‌ای استان قم تصریح کرد: با احداث ده کیلومتر از بزرگراه سلفچگان - ساوه، طرح کریدور محور ترانزیتی سلفچگان، ساوه، تهران کلید می‌خورد.

وی تصریح کرد: به بهره برداری رسیدن این طرح ده کیلومتری، کلید ارتقا کریدور ترانزیتی محور قدیم سلفچگان ساوه، تهران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اجرای طرح چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه را موجب کاهش حوادث و تسریع در ترانزیت کالا از این محور شریانی دانست و یادآور شد: با همه اهمیتی که در اجرای این طرح وجود داشت متأسفانه طی سال‌های گذشته در محاق چالش‌های عدیده، تکمیل آن به تعویق افتاد.

وی بازدید و پیگیری‌های مستمر خود و دیگر مسئولان و مجریان سازمانی و استانی از این پروژه شاخص را به دلیل اهمیت دوچندان آن دانست و افزود: با توجه به عقد قرار داد روکش آسفالت ده محور اصلی و شریانی قم و تأمین صد درصدی قیر مورد نیاز آنها، شاهد فعال سازی دیگر طرح‌های روکش آسفالت در سطح راه‌های اصلی استان قم باشیم.

اکبری در این سفر یک روزه به قم، ضمن دیدار و گفتگو با عوامل اجرایی پروژه شاخص چهار خطه کردن محور قدیم سلفچگان ساوه، تصریح کرد: با توجه به همت جمعی مسئولان امر جهت تکمیل این پروژه، انشالله مانع لاینحلی (اعم از مالی، فنی) در راستای اجرای آن وجود نخواهد داشت.

وی یادآور شد: ارتقا محورهای جاده‌ای استان قم که کریدور ارتباطی استان‌های جنوبی و غربی با مرکز کشور است در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4936812

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا اکبری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جاده ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر فطریه گردشگری استان قم جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری

سرپرست مهندسی و ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: جاده قدیم «نمره یک» به امیدیه پس از گذشت سال‌ها از سوی این شرکت به‌صورت کامل بهسازی می‌شود.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، خسرو خوشه‌گیر بیان کرد: همسو با خدمت‌رسانی به مردم شریف «نمره یک»، جاده دسترسی این منطقه به شهر امیدیه به‌صورت کامل بهسازی و بازگشایی می‌شود.

وی افزود: این جاده با توجه به مشکل‌های زیرساختی و تخریب در بخش‌هایی از آسفالت، سال‌ها غیرقابل استفاده بود که پس از بررسی کارشناسان شرکت نفت و گاز آغاجاری و شورای تأمین شهرستان، بهسازی آن در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مهندسی و ساختمان شرکت نفت و گاز آغاجاری ایمن‌سازی کامل جاده، زیرسازی، آسفالت و نصب علائم راهنمایی و رانندگی را از اقدام‌های این شرکت برای بهسازی این جاده برشمرد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود