Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه آتش در خائیز همچنان بی رحمانه زبانه می کشد گفت: هنوز خبری از بالگرد آبپاش نیست.

"حمزه محقق زاده" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ۳۰ کیلومتر از منطقه منطقه حفاظت شده خائیز با شدت بالا همچنان در آتش می سوزد.

وی با بیان اینکه افزون بر ۲۰۰ نفر نیروی انسانی به ارتفاعات کوه خاییز بالا رفته اند گفت: متاسفانه حجم آتش سوزی آنقدر زیاد است که مهار آن از عهده نیروی انسانی بر نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محقق زاده با بیان اینکه تلاش برای مهار آتش سوزی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: با هماهنگی سپاه، قرار است فردا بالگرد آبپاش و تعدادی نیروی انسانی در منطقه حضور پیدا کنند.

محقق زاده افزود: امروز هیچ گونه بالگرد آبپاش در منطقه حضور پیدا نکرد، فقط یک بالگرد شرکت نفت گچساران چندین سورتی نیرو را انتقال داد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ هکتار از منطقه حفاظت شده خاییز تاکنون طعمه حریق شده است، از نیروی انسانی مجهز به امکانات، بالگرد آبپاش و دستگاه های دمنده به عنوان ضروریات برای مهار این آتش سوزی نام برد.

وی بیان کرد: حدود ۲۰۰ نفر از بسیجیان برای مهار آتش سوزی به منطقه حفاظت شده خائیز اعزام شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه آتش سوزي آتش سوزی خائیز نیروی انسانی بالگرد آبپاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم

مشمولین خدمت سربازی به جای خدمت در پادگان‌های نظامی، می‌توانند دوران سربازی‌ خود را به عنوان سرباز معلم که نوعی امریه سربازی است سپری کنند. وزارت آموزش و پرورش بخشی از کمبود نیروی خود را از طریق استخدام سرباز معلم جبران می کند و  هر ساله بخشنامه ای برای این صادر می شود تا متقاضیان در یکی از نقاط محروم به عنوان معلم و یا نیروی آموزش و پرورش، دوران خدمت سربازی خود را بگذرانند اما طبق گفته شهروندخبرنگار ما در سال جدید هیچ بخشنامه‌ای مبنی بر جذب سرباز معلم ابلاغ نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام هر ساله آموزش و پرورش بخشنامه برای سرباز معلم می‌فرستاد ولی بخشنامه امسال ۱۴۰۳ هیچ خبری از آن نیست. لطفا پیگیری کنید تا تکلیف ما را روشن کنند. همچنان منتظر هستیم.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت