Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب‌الله ملایی یگانه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در ارتباط با جزئیات حادثه افزود: این واقعه ظهر پنجشنبه هنگامی که مأمور اجرائیات شهرداری منطقه چهار زنجان حین انجام وظیفه بود رخ داد و این مامور مورد ضرب و شتم از سوی فرد متخلف صاحب یک ملک در شهر زنجان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بر این اساس وقتی مامور اجرائیات شهرداری درباره ساخت و ساز غیرمجاز صاحب ملکی واقع در یکی از شهرک‌های اقماری زنجان که در حال  احداث واحد تجاری در خارج از محدوده و در صدد ایجاد سقف آماده در ابعاد ۳۰ تا ۴۰ متری بود اخطار می‌دهد که صاحب ملک مامور را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار زنجان ادامه داد: مامور اجرائیات شهرداری در حال انجام وظیفه و اجرای مقررات شهرسازی و جلوگیری از تخلفات ساختمانی بوده که این حادثه برای او رخ داده است.

وی اظهار داشت: پیش از این نیز ماموران اجرائیات شهرداری به صاحب ملک متخلف در خصوص ستون‌گذاری داخل ملک تذکرات لازم را داده بودند که در بازدید روز پنجشنبه مشاهده شد تخلفات دیگری از او سرزده است.

یگانه افزود: ساخت و سازهای غیرقانونی در شهر زنجان به انواع مختلفی نمود دارد و به عنوان نمونه بسیاری از سازندگان و صاحبان ملک برای تسریع در انجام امور کاری خود نسبت به جانمایی سقف آماده اقدام و در واقع آن را مونتاژ می‌کنند.

شهرداری زنجان اظهار داشت: متاسفانه افرادی سودجو و فرصت طلب در حوزه ساخت و ساز با بهره گیری از راهکارهای مختلف، قانون را دور می زنند و همین مساله مشکلات و معضلاتی را به دنبال دارد.

وی در خصوص وضعیت جسمانی مامور مورد ضرب و شتم قرار گرفته نیز گفت: به دلیل شدت ضربات، گونه و کتف وی با شکستگی مواجه شده و در زمان حاضر نیز در بیمارستان تحت بستری و مراقبت‌های لازم قرار دارد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با همکاری حوزه قضایی به طور قطع با فرد متخلف برخورد خواهد شد، چرا که هم نسبت به ساخت و ساز غیرقانونی اقدام کرده و هم مامور شهرداری را حین انجام وظیفه مورد ضرب و شتم قرار داده است.

وی یادآوری کرد: جلوگیری از تخلفات ساخت و ساز یک کار دائمی برای شهرداری زنجان است که در حد توان می کوشد مبتنی بر ضوابط و مقررات این وظیفه مهم را انجام دهد اما گاهی اوقات برخی ها  به خاطر منافع شخصی در این راه مانع تراشی می کنند که طبق  قانون با آنها برخورد می‌شود.

برچسب‌ها پروژه ساختمانی مسکن زنجان شهرداری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پروژه ساختمانی مسکن زنجان شهرداری زنجان پروژه ساختمانی مسکن زنجان شهرداری زنجان اجرائیات شهرداری مورد ضرب و شتم ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • افزایش ۳.۶ برابری سرانه بودجه شهرداری استان
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد