Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@02:34:38 GMT

ورود بدون ماسک به اتوبوس ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۳۱۶۵

ورود بدون ماسک به اتوبوس ممنوع شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به افزایش آمار مسافران اتوبوس گفت: بر روند استفاده مسافران از ماسک جدی‌تر و دقیق‌تر از گذشته نظارت می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره میزان استفاده از اتوبوس برای رفت و آمد در سطح پایتخت اظهارداشت: با توجه به عادی شدن روال کسب و کارها، میزان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی زیاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:هر چند آمار مسافران اتوبوس در حال حاضر، نسبت به روزهای مشابه سال گذشته 63 درصد کاهش نشان می‌دهد اما در خطوط انبوه بر تندرو که طول مسیر زیادی دارند، مردم اقبال بیشتری در استفاده از اتوبوس دارند و در ساعات پیک، میزان استفاده از این خطوط زیاد است.

ترفع با استناد به آخرین پروتکل ابلاغی مبنی بر استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی، اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی موظف به اجرای این پروتکل است و از این رو، از شهروندانی که از ناوگان اتوبوسرانی استفاده می‌کنند، مجدداً و مکرراً خواهش می‌کنیم که برای حفظ سلامت خودشان و سایر مسافران، حتماً از ماسک استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران و دستور ویژه مبنی بر لزوم اجرای پروتکل استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی، خاطرنشان کرد: بر این اساس، بر روند استفاده مسافران اتوبوس از ماسک جدی‌تر و دقیق‌تر از گذشته کنترل و نظارت می‌کنیم و از همه شهروندان درخواست داریم بدون ماسک وارد اتوبوس نشوند.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت واحد اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد

 در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدار‌های خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد