Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، در این توئیت آمده است: جمهوری اسلامی ایران از قتل تاسف بار سیاه‌پوستان ابراز تاسف کرده، تبعیض نژادی مرگ‌آور در آمریکا را تقبیح می‌کند و از مقامات آمریکایی می‌خواهد که عدالت را در خصوص اینگونه قتل‌ها اجرا کنند. صدای معترضان باید شنیده شود. بدین منظور، سرکوب آمریکایی‌های رنج‌ دیده و محدودیت رسانه‌ها باید سریعا متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار ویدیویی از افسر پلیس که پای خود را رو گردن جورج فلوید شهروند سیاه پوست آمریکایی گذاشته بود در فضای مجازی بازتاب زیادی به همراه داشت. با مرگ این شهروند تظاهرات گسترده ای در مینیاپولیس و در اعتراض به تبعیض نژادی برگزار شد که همچنان برای سومین روز ادامه دارد. معترضان همچنین مرکز پلیس مینیاپولیس را به آتش‌کشیدند. در پی این اتفاق 500 نفر از نیروهای گارد پلیس در مینیاپولیس مستقر شدند و ترامپ نیز از آمادگی کامل آنها برای مقابله خبر داد.

310311

کد خبر 1393639

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا نژادپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند


به گزارش تابناک به نقل از تاس، برلین اعلام کرد که قصد دارد در پی حمله سایبری روسیه به وب‌سایت‌های حزب سوسیال دموکرات آلمان «الکساندر لامبسدورف»، سفیر خود در مسکو را برای رایزنی فراخواند.

نماینده وزارت امور خارجه آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «آنالنا بربوک، وزیر خارجه کشور تصمیم گرفته است تا سفیر آلمان در مسکو را برای رایزنی به برلین احضار کند».

 وی ادامه داد: «سفیر به مدت یک هفته در برلین می ماند و سپس به مسکو بازمی گردد».

وزارت خارجه آلمان وکیل موقت متخصص در امور روسیه را با ادعای حمله سایبری احضار کرده بود اما سفارت روسیه هرگونه ارتباط با این حمله از سوی هر ساختار یا نهاد دولتی روس را رد کرد.

 

دیگر خبرها

  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • جدیدترین واکنش اردن درباره حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • فیلم‌های سیاه ما با فیلم‌های سیاه آمریکایی تفاوت‌هایی دارد
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل