Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@19:57:55 GMT

شایعات تازه رسانه‌های عربی برای ستاره پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۴۲۱۱

هافبک عراقی پرسپولیس از یک تیم اتریشی پیشنهاد دارد، پیشنهادی که احتمال جدایی او از سرخ پوشان را قوت بخشیده است.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت عربی کوره از چند استعداد بزرگ فوتبال عراق سخن به میان آورد که با پیشنهادهای اروپایی مواجه شده‌اند. یکی از این بازیکنان بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس است که طبق اعلام این سایت عربی با پیشنهاد یک تیم اتریشی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت عربی کوره درباره بشار رسن نوشت: "قرارداد بشار رسن با پرسپولیس رسما با پایان فصل جاری لیگ ایران به پایان خواهد رسید. باوجود آنکه پرسپولیس دوست دارد که این بازیکن را حفظ کند اما او از یک تیم اتریشی پیشنهاد دارد".بشار از چند باشگاه عربی هم پیشنهاد دارد اما هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته، این درحالی است که هواداران پرسپولیس باتوجه به عملکرد خوب این بازیکن به باشگاه فشار آورده اند که بشار حفظ شود".

بشار رسن در دوران برانکو به پرسپولیس آمد و سومین فصل حضورش را در این تیم تجربه می کند. او همواره از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس بوده است و در دوران کالدرون و یحیی هم باوجود آنکه ابتدا نیمکت نشین شد اما بعد از آنکه به ترکیب اصلی رسید توانست عملکرد درخشانی از خود نشان دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ال پالیتو محمد باقر قالیباف علی نیکزاد مجلس یازدهم دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی بشار رسن پرسپولیس تابناک ورزشی ال پالیتو محمد باقر قالیباف علی نیکزاد مجلس یازدهم دریای کارائیب قتل رومینا اشرفی بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یک مقام محور مقاومت به المیادین اعلام کرد: آنچه در رسانه‌های بین‌المللی و سایت‌های عربی مبنی بر تخلیه منطقه جنوب سوریه توسط ایرانی‌ها و کاهش تعداد اعضا منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی گفت: اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه وجود ندارد، بلکه مستشاران نظامی به صورت قانونی و با توافق با مقامات سوریه در آنجا هستند.

این مقام مسوول ادامه داد: مستشاران ایرانی همچنان طبق وظایفی که با دمشق توافق شده و در هرنقطه‌ای از سوریه که لازم باشد به طور معمول وظایف خود را انجام می‌دهند و هیچ خروجی صورت نگرفته است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که برخی منابع رسانه‌ای عربی مدعی خروج مستشاران نظامی ایران از برخی مناطق سوریه در اقدامی پیشگیرانه برای بی‌اثر کردن حمله احتمالی رژیم صهیونیستی شده بودند.

کد خبر 847097 برچسب‌ها ایران و سوریه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا