Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه رویکرد اصلی مجلس یازدهم شورای اسلامی را تحول آفرینی و بهبود وضعیت جامعه دانست.

عباس گلرو در دیدار با خانواده شهیدان مجید و حمید قدس  ضمن ارائه گزارشی از شروع بکار و انتخاب هیئت رئیسه مجلس، پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم را منشور کار و چراغ راه نمایندگان دانست و افزود: مجلس یازدهم با رویکرد و تفکر جهادی ،انقلابی و تحول آفرینی نسبت به بهبود وضعیت جامعه اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجلس یازدهم با مشارکت فعال نمایندگان ملت بویژه جوانان امیدبخش، تحولی عظیم در مقطع مهم از تاریخ انقلاب اسلامی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه اضافه کرد: در پیام خود به رئیس محترم مجلس یازدهم، ابراز امیدواری کردم که با رویکرد تحول آفرینی، مسٲله محوری و جوانگرایی شاهد مجلسی نو، قوی، کارآمد و انقلابی در جهت حل اساسی مشکلات جامعه و تحقق خواسته های مقام معظم رهبری و مطالبات مردم باشیم.

گلرو از برگزاری اولین نشست مشترک نمایندگان استان سمنان در صحن مجلس خبر داد و گفت: در نشست نمایندگان استان سمنان در خانه ملت توافق شد تا هر سال، یک نفر از نمایندگان به‌عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان انتخاب شود.

وی افزود: تأکید هر چهار نماینده استان سمنان در این نشست بر این بود که با همدلی و همراهی یکدیگر در جهت ارتقا و اعتلای استان سمنان قدم برداشته و اولویت‌های اساسی استان با همراهی و اتفاق نظر جمعی پیگیری شود.

در ادامه پدر شهیدان قدس ضمن تبریک انتخاب دکتر گلرو بعنوان نماینده مردم و با تاکید بر اهمیت پیروی نمایندگان مجلس از راه شهداء و رهنمودهای رهبری به ذکر خاطراتی از شهیدان مجید وحمید قدس پرداخت و درادامه برای نماینده مردم آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه سمنان سمنان انتخابات مجلس یازدهم مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی نماینده سمنان نماینده مردم مجلس یازدهم استان سمنان تحول آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»