Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:43:45 GMT

کرونا، ضعف باشگاه‌های ورزشی را نشان داد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۱۸۴

کرونا، ضعف باشگاه‌های ورزشی را نشان داد

ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال با بیان این‌که نکته مثبت کرونا این بود که ضعف باشگاه‌های ما را برخلاف آن‌که نشان داده می‌شود حرفه‌ای هستند و هدفمند کار می‌کنند، نشان داد، گفت: نمونه بارز آن این است که باشگاه‌ها نتوانستند در زمان وقوع کرونا بازیکنان خود را تحت قرنطینه خانگی در بیاورند و آن‌ها را زیر نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیوان بابادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که در حال حاضر هیچ فوتبالیستی در زمین فوتبال مبتلا به کرونا نشده است و این‌که پیش از آغاز مسابقات تست بازیکنان مثبت می‌شود، این به ضعف باشگاه‌ها برمی‌گردد، اظهارکرد: وقتی باشگاه‌ها با بازیکنان قرارداد حرفه‌ای منعقد می‌کنند، چرا با به وجود آمدن مشکلی مثل شیوع کرونا، بازیکنان‌شان را تحت کنترل باشگاه‌ها در نیاوردند و به نوعی بازیکنان را رها کردند؟

وی ادامه داد: ما در دنیا تیم‌هایی مثل رئال و بارسلونا را داشتیم که بازیکنان‌شان را تحت قرنطینه اجباری خانگی قرار دادند و چرا این مهم در کشور ایران اتفاق نمی‌افتد و چرا یک مدیرعامل فقط در اتاق خود می‌نشیند و فکر می‌کند می‌تواند از تعهدات خود نسبت به بازیکنان به بهانه کرونا خارج شود و فریاد تعطیلی لیگ را سر می‌دهد؟

مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: جامعه ورزش و جامعه فوتبال باید آگاه باشد که فرمان فوتبال، لیگ برتر و در مجموع ورزش کشور در دست سازمان لیگ فوتبال، فدراسیون‌ها و هیات‌های استانی نیست و ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور است که در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند. یعنی فوتبال نیمه‌صاحب ما هیچ دخل و تصرفی در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری لیگ برتر و دیگر لیگ‌ها ندارد. اما نکته قابل تامل این است که هیچ کسی نمی‌آید در این زمینه روشنگری کند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه اخیرا در فوتبال ایران باب شده است که بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال برای محبوبیت بیشتر بین هواداران باشگاه‌های خود در خصوص قهرمانی لیگ مصاحبه‌هایی را انجام می‌دهند و کسب عنوان قهرمانی لیگ ایران را با شبهاتی در اذهان عمومی مواجه می‌سازند. من با تجربه‌ای که در بحث مدیریت باشگاه کسب کردم، منکر زد و بندها و پول‌های کثیف در فوتبال ایران نمی‌شوم اما معتقدم برای کسب محبوبیت نباید روح فوتبال را جریحه‌دار کرد و باید به سمت فضایی پاک در فوتبال رفت.

بابادی افزود: به نظر من نکته مثبت کرونا این بود که ضعف باشگاه‌های ما را برخلاف آن‌که نشان داده می‌شود حرفه‌ای هستند و هدفمند کار می‌کنند، نشان داد؛ نمونه بارز آن این است که باشگاه‌ها نتوانستند در زمان وقوع کرونا بازیکنان خود را تحت قرنطینه خانگی در بیاورند و آن‌ها را زیر نظر داشته باشند. 

وی عنوان کرد: در حال حاضر بعضا مدیران و مربیان فوتبال ما خود را پشت کرونا قایم کرده‌اند. یعنی آن مربی که می‌داند اوضاع تیمش خراب است، خواهان عدم برگزاری لیگ است. در این شرایط نیز آن مربی که تیمش در صدر جدول قرار دارد، خودش و هوادارش حق دارند که مصّر به از سرگیری مسابقات باشند. سوال من این است که اگر باشگاه‌ها از جایی مطالبه داشته باشند، به خاطر کرونا آن را می‌بخشند که اکنون در این شرایط خواهان لغو مسابقات هستند؟ به هر حال اکنون، کرونا برای تیم‌های بالای جدول یک فرصت همراه با تهدید است زیرا این‌ فرصت را دارند تا قهرمان شوند یا سهمیه آسیایی به دست آورند و تهدید به این معنا است که از حق طبیعی‌شان که یک رقابت بوده است، باز می‌مانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان کروناویروس فوتبال ضعف باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!

محمدحسین میثاقی به صحبت‌های عجیب پیرمرد پرحاشیه سپاهانی واکنش نشان داد.

طرفداری | حواشی صحبت‌های عجیب پیرمرد سپاهانی همچنان ادامه دارد.

یکی از هواداران سپاهان که برخی می‌گویند لیدر این باشگاه بوده و برخی هم تکذیب می‌کنند، در حاشیه بازی زردپوشان اصفهانی با پرسپولیس، در مورد بانوان سرخ‌پوش حرف‌های عجیب و زشتی زد که باعث واکنش گسترده اهالی فوتبال شد.

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر با انتشار ویدیویی واکنش تندی نسبت به صحبت‌های پیرمرد پرحاشیه نشان داد و گفت:

ویدیویی دیدم که نمی‌توانم به آن واکنشی نشان ندهم. بیخود می‌کنی با سربند «یا زهرا» به زنان توهین می‌کنی. آن سربند نشان پاکی و معصومیت است. همیشه همه چیز که به سن نیست، آن هوادار‌ کوچکتر سپاهان چه چیزی قرار است از شما یاد بگیرد؟ رفتار این آدم را پای همه فوتبالی‌ها ننویسید. در فوتبال ما تماشاگر شیک، با شعور و محترم داریم که مثل او نباشند.

ویدیو محمدحسین میثاقی هم از سوی مرتضی پورعلی گنجی، محسن مسلمان و برخی دیگر از فوتبالیست‌ها بازنشر داده شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!