Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:22:50 GMT

افرایش ضریب نفوذ سهام در کشور به ۷۰ درصد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۵۲۱۰

افرایش ضریب نفوذ سهام در کشور به ۷۰ درصد

« علی آقامحمدی »امروز (شنبه) درمراسم آغازبه‌کار پنجره واحدشروع کسب‌وکار در اتاق بازرگانی تهران، افزود: تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون نفر وارد سایت شده و کنترل سهام عدالت خود را برعهده گرفتند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت اضافه کرد: امیدوار هستیم که رتبه کسب‌وکار کشور نیز در سال جهش تولید به کمتر از ۷۰ درصد برسد.
وی افزود: اتاق بازرگانی متعهد شده است تا مکانی را برای ایجاد دادگاه‌های تجاری در اختیار قوه قضاییه قرار دهد و این قوه نیز آماده است تا برای حل اختلافات تجاری این دادگاه‌ها را سریعا راه‌اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو مجمع تشخیص مصلحت اظهار داشت: رسیدگی به اختلافات تجاری باید سریع، تخصصی و منجسم و به دور از حب و بغض باشد تا افراد ناباب از کسب‌وکارها در ایران دور شوند.

برچسب‌ها علی آقامحمدی قوه قضاییه مجمع تشخیص مصلحت نظام پروندهٔ خبری بازار بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی آقامحمدی قوه قضاییه مجمع تشخیص مصلحت نظام علی آقامحمدی قوه قضاییه مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است

مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد و در استان قم ۹۹.۳ درصد است.

مرتضی خوش‌لهجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره ضریب نفوذ بالای گاز طبیعی در شهر و استان قم اظهار کرد: گاز طبیعی از ارکان توسعه و رفاه در یک جامعه است.

وی طول خط انتقال گاز طبیعی در استان قم را بیش از ۴۵۰۰ کیلومتر دانست و افزود: این حجم لوله‌گذاری به‌صورت مستمر و روزانه در حال رصد و پایش است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم ادامه داد: گازرسانی به واحدهای صنعتی یکی از سیاست‌های اصلی شرکت گاز استان قم محسوب می‌شود و تاکنون گازرسانی به ۱۳۰ واحد صنعتی و کشاورزی انجام‌ شده است.

خوش‌لهجه با اشاره به وجود ۴۵۰۸ مشترک صنعتی و کشاورزی در استان قم با استفاده از گاز طبیعی تأکید کرد: استفاده از گاز طبیعی توجیه اقتصادی و زیست‌محیطی فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی را ارتقا می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به ۶۰ واحد صنعتی مستقر در محور قم _ سلفچگان گفت: این طرح تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 749266

دیگر خبرها

  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!