Web Analytics Made Easy - Statcounter

با معرفی برگزیدگان شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی، این رویداد هنری به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی از ششم اردیبهشت امسال همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و با سازماندهی پایگاه اینترنتی طراحان مستقل ایران «تودی پوسترز» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس برنامه ریزی قبلی مقرر بود این رویداد هنری همچون سال‌های گذشته با همکاری خانه هنرمندان ایران در دو گالری ممیز و زمستان برگزار شود. به دلیل شرایط موجود و پیشگیری از شیوع بیماری کروناویروس و رعایت فاصله گذاری اجتماعی آثار این دوره فقط در فضای مجازی(صفحه اینستاگرام نمایشگاه) به نمایش گذاشته شد. مراسم افتتاحیه و اعلام برگزیدگان این رویداد تجسمی نیز که طبق اعلام قبلی قرار بود در تالار جلیل شهناز برگزار شود لغو شده و برگزیدگان به شرح زیر معرفی شدند:

برگزیده نفر اول:

مازیار علی یاری برای مجموعه آثار ارائه شده در این دوره از نمایشگاه و کسب جایزه به مبلغ 50 میلیون ریال و دیپلم افتخار

برگزیده نفر دوم:

 محمدجواد پژوهنده برای پوستر «الله» و کسب جایزه به مبلغ 30 میلیون ریال و دیپلم افتخار

برگزیده نفر سوم:

 محمدرضا قلی پور برای پوستر «النور» و کسب جایزه به مبلغ 20 میلیون ریال و دیپلم افتخار

همچنین هیات داوران پنج تقدیرنامه و مبلغ 50 میلیون ریال را به پنج طراح برگزیده نمایشگاه(هر هنرمند 10 میلیون ریال) به منظور تشویق استعدادهای جدید اهدا کرده است که اسامی شان به شرح ذیل اعلام می‌شود:

فروغ خمیسی برای پوستر« الله»

امیرحسین عبادیان دهکردی برای پوستر«لا اله الا الله»

وحید یعقوبلو برای مجموعه آثار ارائه شده

محمودبازدار برای مجموعه آثار ارائه شده

حسام الدین باقریان برای پوستر «الله»

گفتنی است  از میان پوسترهای رسیده به شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری اسماء الحسنی 44 اثر منتخب در ایام ماه مبارک رمضان بر صفحه اینستاگرام قرار گرفت و جلسه انتخاب نهایی آثار و داوری نیز با حضور سید حسن موسی زاده، سید حمید شریفی آل هاشم و کوروش پارسانژاد برگزار شد.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: پوستر هنرهای تجسمی نمایشگاه حروف نگاری نمایشگاه اسماءالحسنی میلیون ریال حروف نگاری برای پوستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، بیست و یکمین جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی پژوهشی لکوکاپ ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد پژوهش محور خاورمیانه چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های دانش آموزی در خاورمیانه است که هر ساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار و هر ساله در ۱۴ رشته و در قالب ۳۰ لیگ مختلف به شکل کارگاهی و مسابقاتی برگزار می‌شود.

دانش آموزان در رشته‌های رباتیک، محاسبات ذهنی، علوم آزمایشگاهی، مهندسی خلاقیت، انتقال سریع محاسبات، پژوهش، سازه‌های ماکارونی، دومینو، الکترونیک، سازه‌های پروازی و تشریح جانوری رقابت می‌کنند.

در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال برگزار شد، امیرحسین و نازنین زهرا شهبازی دانش آموزان اهل روستای خلعت آباد شهرستان کبودراهنگ در این رقابت‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر این مسابقات شدند.

امیرحسین شهبازی مقام سوم رشته رباتیک (لوکو روبو) و نازنین زهرا شهبازی مقام چهارم رشته علوم آزمایشگاهی را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های بین المللی مسقط اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • معناهای آشکار و پنهان در پوستر نمایشگاه امسال کتاب تهران