Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:00:47 GMT

عملیات اجرایی نیروگاه بادی درح آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۶۰۵۸

عملیات اجرایی نیروگاه بادی درح آغاز شد

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند ، با حضور وزیر نیرو و هیئت همراه عملیات اجرایی نیروگاه بادی درح به ظرفیت ۵۰ مگاوات و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۰ میلیون یورو آغاز می‌شود.

 عملیات اجرایی این پروژه با استفاده از ظرفیت ساخت و احداث داخل کشور (گروه مپنا) آغاز می‌شود افزود:این پروژه دارای تجهیزات نیروگاهی شامل ۲۰ توربین با ظرفیت هرکدام ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ مگاوات و ۸۰ متر ارتفاع برج توربین است.

 مساحت کل زمین این پروژه را ۴۸۶ هکتار و مساحت ساخت نیروگاه را ۲۲ هکتار و مدت زمان اجرای این پروژه نیز ۲۲.۵ ماه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: ۲۵۰ طرح بزرگ وزارت نیرو با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی به بهره‌برداری می رسد

با اجرای این پروژه میزان صرفه‌جویی در مصرف سوخت معادل ۴۵ میلیون لیتر گازوئیل در سال و میزان اشتغال‌زایی نیز در دوره نصب ۶ هزار و ۶۵۰ نفر روز و دوره بهره‌برداری ۲۵ نفر بطور مستمر است.

با اجرای این پروژه میزان صرفه‌جویی در مصرف آب نیز ۱۲۵ هزار متر مکعب در سال است.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه بادی ساخت نیروگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • عملیات اجرایی منوریل قم پس از ۱۰ سال توقف آغاز می‌شود
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر