Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا ملکی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هشت‌هزار و ۸۷۱ مورد بازدید از واحدهای تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی استان در ماه مبارک رمضان انجام شد که طی آن بازرسان بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان بیش از هفت تن انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف را کشف،  ضبط،  از چرخه مصرف خارج و معدوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این راستا ۲۵ پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل و جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی بیان کرد: این بازدیدها از واحدهای تولید و توزیع مرتبط با فرآورده‌های خام دامی شامل کشتارگاه های دام وطیور، مراکز بسته بندی، رستوران ها، سردخانه ها، آشپزخانه ها، مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی انجام شد.

ملکی افزود: گزارش‌های مردمی عامل موثری در ارتقای سلامت و بهداشت عمومی جامعه است و ارائه این گزارش ها به عنوان یکی از منابع مهم جهت برخورد با موارد تخلف در تامین امنیت غذایی جامعه محسوب می‌شود.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نحوه تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی، مراتب را در شهرستان ارومیه با شماره تلفن های ۱۵۱۲ و در سایر شهرستان ها نیز به نزدیک ترین اداره دامپزشکی محل سکونت خود اطلاع دهند.

امسال طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ماه مبارک رمضان جهت نظارت بر مراکز تولید و  عرضه انواع فرآورده های خام دامی در راستای تامین سلامت فرآورده های خام دامی مورد استفاده و سالم سازی سفره افطار و سحر، در ماه مبارک رمضان و از چهارم اردیبهشت ماه تا۶ خردادماه در سراسر استان توسط ۳۷ اکیپ دامپزشکی اجرا شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور آذربایجان غربی دام و طيور سازمان دامپزشکی کشور فرآورده های خام دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر جواد نوری نیا  در حاشیه   بازدید از شرکت بسته بندی عسل از بحث و بررسی در خصوص راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل در استان خبر داد.

وی در این خصوص  اظهار کرد: این مجموعه پتانسیل راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل را با همکاری پارک علم و فناوری آذربایجان غربی دارد.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی به عنوان یکی از قطب های تولید زنبور عسل کشور نیازمند تدوین یک استاندارد مناسب برای این محصول و تکمیل تولید زنجیره محصولات عسل است.

 

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی