Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشیری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند ،گفت: در چهارمین مرحله کمک‌های مومنانه در قالب رزمایش مواسات و همدلی ۳۸۰ بسته غذایی با ارزش ۱۳۶ میلیون تومان به همت خیرین جمع آوری شد.

او با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه مردمی در سه مرحله قبل رزمایش مواسات و همدلی به ارزش  ۱۳۵ میلیون تومان بود  افزود: این رقم در این مرحله به ۲۷۱ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشیری با بیان اینکه تمامی گروه‌های جهادی، مساجد، نیرو‌های بسیجی و سپاهی در راستای لبیک به فرمایشات رهبری همکاری مجدانه داشته اند، گفت: گروه‌های جهادی، دستگاه‌ها، نیرو‌های مردمی و خیرین در راستای مواسات احساس تکلیف کردند و آن را به عنوان یک وظیفه در راس امور خود به سرانجام رساندند.

بیشتر بخوانید: توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در قاین

او بیان کرد: رزمایش مواسات و همدلی کار خداپسدانه‌ای بود که سبب شد همدلی ایرانی‌ها به رخ جهانیان کشیده شود، مردم ایران همواره با یک اشاره رهبری پای کار هستند و این مورد مزیتی است که کشور‌های غربی از آن محروم هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با بیان اینکه کشور‌های غربی خود را مهد تمدن می‌دانند، گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه مردم و خیرین در شرایط اپیدمی کرونایی نشان از فرهنگ غنی ایرانیان دارد که باید رسانه‌ای شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه ویروس کرونا رزمایش مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود