Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:05:23 GMT

برگزاری ۴۰۰ جشنواره استعدادیابی ورزشی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۸۴۲۱

برگزاری ۴۰۰ جشنواره استعدادیابی ورزشی در خوزستان

ابراهیم نصیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از راهبردهای اصلی این اداره کل استعدادیابی است و در این راستا به کشف، پرورش، هدایت و نگهداری ورزشکاران استان اهمیت ویژه ای می‌دهیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری برنامه ویژه‌ای برای ورزش دانش‌آموزی، دانشگاهی و کارگری استان داریم گفت: بی‌شک توجه به این سه بخش علاوه بر کمک به سلامتی جامعه ،موجب موفقیت ورزش استان در کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: در دور اول این مسابقات که سال ۹۷ برگزار شد رتبه ۲۱ کشور را کسب کردیم و در سال ۹۸ با هشت پله صعود در جایگاه سیزدهم کشور قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه هدفگذاری ما در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر امسال جایگاه هفتم کشور است گفت: ما درخواست میزبانی پنج رشته ورزشی را داده‌ایم که اگر با این موضوع موافقت شود قطعا به جایگاه مدنظرمان خواهیم رسید.

نصیری بیان کرد: در کل استان ۲۷ هیات شهرستانی داریم که انتظار داریم روسای هیات‌های ورزشی از ظرفیت تمام استان بهره بگیرند و هیات های شهرستانی را فعال کنند زیرا این موضوع به موفقیت آن رشته در کشور کمک می‌کند. 

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان اهواز اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرهاد قلی‌زاده گفت: مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۲۱ تیم در دو رده نوجوانان و بزرگسالان به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد.
در این مسابقات تیم‌هایی از مازندران و گلستان و خراسان رضوی هم حضور داشتند.
وی افزود: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نائب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.
قلی زاده گفت: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند