Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:55:11 GMT

سينماهاي فرانسه بازگشايي مي‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۸۹۰۲

سينماهاي فرانسه بازگشايي مي‌شوند

خبرگزاری آریا-درهای سالن‌های سینما در فرانسه به عنوان یکی از کشورهای سینمایی جهان پس از چند ماه تعطیلی به تدریج بازگشایی می‌شوند.
به گزارش آریا، به نقل از هالیوود ریپورتر، دولت فرانسه در راستای کاهش محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، از بازگشایی سینماهای این کشور از تاریخ 22 جولای (اول مرداد) خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس، سینماهای فرانسه مجوز فعالیت مجدد را دریافت خواهند کرد اما هر سالن سینمایی ظرفیت محدودی خواهد داشت و همچنین مأمورانی برای رعایت فاصله اجتماعی در سالن حضور خواهند داشت.
پیش از این کشورهایی چون جمهوری چک و نروژ نیز تدابیر مشابهی را برای از سرگیری فعالیت سالن‌های سینمایی اتخاذ کرده ‌بودند.
کشور فرانسه با 66 میلیون نفر جمعیت از تاریخ 17 مارس تدابیر سختگیرانه قرنطینه‌ای را برای کنترل شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرده و حدود 6000 سالن سینما در این کشور از چند روز قبل از آن تعطیل شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سینماهای فرانسه بازگشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه طی فراخوانی بسیج دبیرستان‌های این کشور را برای حمایت از غزه اعلام کرد.
اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی با بیان اینکه "اکنون نوبت ماست مکان‌های تحصیل خود را اشغال و مسدود کنیم" در اطلاعیه خود آورده:" چند روزی است که جنبش‌های دانشجویی در سراسر فرانسه و حتی در ایالات متحده برای مردم فلسطین راه اندازی شده اند. حالا این اقدامات می‌تواند در دبیرستان‌های فرانسه اجرا شود. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این اتحادیه خواستار بسیج دانش‌آموزان دبیرستانی سراسر فرانسه به ویژه از طریق اشغال و محاصره و مسدود کردن دبیرستان‌ها و تعطیلی کلاس‌های درس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ می) شد تا از این طریق اقدامی برای آتش‌بس در نوار غزه و نیز به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط فرانسه صورت گیرد.
سخنگوی اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه هشدار داده است: ما در همه جای فرانسه دبیرستان‌ها را محاصره و تعطیل خواهیم کرد؛ از کلمبیا تا دبیرستان‌های فرانسه، بسیج دبیرستان‌ها در حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم اسرائیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • تقدیر رئیس‌جمهور چین از روابط پکن و پاریس
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور