Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:18:51 GMT

تولید ۷۰ قلم محصولات ارتوپدی توسط شرکت اسدآبادی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۹۱۲۳

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت تن سان طب هگمتانه اسدآباد از تولید ۷۰ قلم محصولات ارتوپدی توسط این شرکت خبر داد.

محمد زارع در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت تن سان طب تنها تولیدکننده در زمینه محصولات ارتوپدی شهرستان اسدآباد بوده که محصولات بسیاری را طبق استانداردهای لازم تولید و به سراسر کشور از جمله بیمارستان ها با بازاریابی های لازم ارسال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأسیس این شرکت در سال ۹۲ و بهره برداری کامل آن در سال ۹۵ افزود: در حال حاضر این شرکت برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده که در تلاش هستیم در صورت دریافت تسهیلات و تأمین اعتبارات لازم نسبت به اجرای طرح توسعه شرکت اقدام کنیم.

زارع با بیان اینکه محصولات این شرکت با برند «تنکو، TANCO» به بازار عرضه می شوند که از جمله این محصولات می توان به شکم بند، گردن بند، گان و لباس بیمارستانی اشاره کرد، یادآور شد: برای طرح توسعه طرح فوق به اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیون تومان نیاز بوده که در صورت اخذ این تسهیلات برای ۳۰ تا ۴۰ نفر دیگر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد و اقلام محصولات تولیدی این شرکت نیز در زمینه محصولاتی چون تولید واکر و لوازم توانبخشی افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه مشتری مداری، اشتغال آفرینی و انعطاف پذیری در انجام فعالیت ها از ارزش های این شرکت به شمار می رود، خاطرنشان کرد: سخت گیری ها در رابطه با ضمانت های بانکی یکی از مشکلات در رابطه با طرح توسعه این شرکت به عنوان تنها تولیدکننده در زمینه محصولات ارتوپدی شهرستان اسدآباد بوده که در این راستا کمک و همکاری بانک ها از نقش مؤثری در طرح توسعه شرکت فوق برخوردار خواهد بود.

زارع با بیان اینکه با طرح توسعه شرکت فوق نسبت به عرضه تولیدات در خارج از کشور نیز اقدام می شود، گفت: به روزرسانی بسته بندی محصولات در رابطه با بازارایابی داخل و خارج کشور از نقش مؤثری برخوردار است که در همین رابطه در حال حاضر به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون اعتبار نیاز خواهد بود و در همین راستا نیز کمک و مساعدت بانک ها در عدم سخت گیری ضمانت های بانکی موجب مرتفع شدن مشکلات می شود ضمن اینکه برای رقابت با بازار توجه به نوع و کیفیت  محصولات تولیدی از طرف شرکت نیز باید توجه ویژه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتوپدي هگمتانه توانبخشي محصولات ارتوپدی طرح توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: استان کرمان با ارائه پنج محصول زنجیره ارزش راهبردی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده است.

امیر حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، با اشاره به حضور پنج شرکت بومی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، اظهار کرد: پنج محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در زمینه گیاهان دارویی، پسته، خرما، فرش و مس در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه نوآوری و محصولات جدید، زنجیره ارزش خرما با تولید سرکه خرما و شکر خرما در نمایشگاه رونمایی شده است، افزود: در حوزه زنجیره ارزش ویژه تولید صنایع دستی، محصولات شرکت مس شهید باهنر برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: در حوزه گیاهان دارویی شرکت‌های فعال محصولات خود شامل دمنوش‌های مختلف و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده از گیاهان دارویی دارای زنجیره ارزش کامل را عرضه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت‌ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا، حضور داشته و مذاکره و امکان برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف وجود دارد، یادآور شد: عرضه محصولات معدنی، پتروشیمی و صنایع پایین دستی مس می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را برای استان کرمان به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایمنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از ۱۰۰ کشور و حدود ۸۰۰ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

کد خبر 748694

دیگر خبرها

  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید