Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز شنبه ۱۰ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۵ تن برنج احتکار شده در مشگین شهر

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۳۵ تن برنج احتکار شده به ارزش ۳ میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریال در عملیات پلیس مشگین شهر و دستگیری یک نفر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هوشنگ حسینی گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مشگین شهر با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی، محل احتکار برنج خارجی در یک باب انباری در محله حافظ جنوبی را شناسایی و با همراهی کارشناس اداره تعزیرات حکومتی و بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشگین شهر به محل اعزام شدند.

او با اشاره به انجام هماهنگی‌های قضائی در این رابطه افزود: در بازرسی از انباری ۳۵ تن برنج خارجی که بدون مدارک و به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل، ارزش احتکار کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان را ۳ میلیارد و ۸۶۷ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: در رابطه با کشفیات به دست آمده یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

سردار حسینی بیان کرد: برخورد با محتکران و ناامن کنندگان اقتصاد کشور به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

دستگیری قاچاقچیان دارو و لوازم بهداشتی در مشگین شهر

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری دو توزیع کننده داروی خارجی قاچاق در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مشگین شهر خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه ۲ نفر قصد انتقال تعداد قابل توجهی دارو و اقلام بهداشتی قاچاق و غیر مجاز و تاریخ گذشته به مشگین شهر با استفاده از اتوبوس و در پوشش مسافر را دارند؛ بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافته و پس از هماهنگی قضائی موفق شدند در عملیاتی مشترک با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، قاچاقچیان مسافر نما را در سه راهی وراغول غافلگیر و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: در این عملیات و در بازرسی از جعبه اتوبوس ۳۰ هزار و ۹۳۶ عدد انواع دارو، ۱۰۵ بسته پوشاک بسته تاریخ گذشته، ۴۰ عدد شیر خشک ۴۰۰ گرمی و ۶ هزار و ۵۰۰ عدد دستکش نایلونی یکبار مصرف که به صورت غیرقانونی و قاچاق حمل می‌شد؛ کشف شد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه قاچاقچیان، دارو و لوزام بهداشتی را از مرکز کشور بارگیری کرده بودند؛ گفت: ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۴۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

او تصریح کرد: قاچاقچیان با تشکیل پرونده تحویل مقانم قضائی شدند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث احتکار کالا قاچاق کالا و ارز پلیس اردبیل فرمانده انتظامی استان اردبیل مشگین شهر احتکار شده ۳۵ تن برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی