Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندین هفته پس از لغو قرارداد شرکت برزیلی امبرائر با بوئینگ، شرکت‌های هواپیماسازی دیگر جهان برای توافق تجاری با این شرکت ابراز علاقه کرده اند. ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، منابع آگاه اعلام کردند که چندین هفته پس از لغو قرارداد شرکت برزیلی امبرائر با بوئینگ، شرکت‌های هواپیماسازی دیگر برای توافق تجاری با این شرکت ابراز علاقه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه آوریل، بوئینگ برنامه خود را برای خرید 80 درصد از بخش تجاری امبرائر لغو کرد و به یک حرکت برنامه ریزی شده که از شرکت رقیب خود یعنی ایرباس تقلید کرده بود، پایان داد.

بوئینگ قرارداد 4.2 میلیارد دلاری با امبرائر برزیل را لغو کردکرونا غرور کاذب بوئینگ و ایرباس را به باد داد

شرکت هواپیماسازی ایرباس در سال 2018 برای خرید مدل جدیدی از هواپیما با شرکت کانادایی بمباردیه وارد قرارداد شده بود.

به گفته این منابع، شرکت هواپیماسازی دولتی کوماک چین علاقه خود را به همکاری با سومین جت ساز بزرگ جهان ابراز کرده است.

بر اساس این گزراش، شرکت روسی ایرکوت نیز این موضوع را بررسی کرده است، هرچند این شرکت هرگونه علاقه فعلی برای قرارداد با امبرائر را رد کرده است.

سهام این شرکت برزیلی بلافاصله پس از انتشار گزارش رویترز حدود 8 درصد افزایش یافت و معاملات بورس نیویورک به دلیل نوسانات بیش از حد فوراً متوقف شد.

این منابع همچنین اعلام کردند هند، که در صنعت هوافضا در حال تبدیل شدن به قدرت جهانی است و بازار هواپیمایی غیرنظامی بزرگی را نیز در اختیار دارد، ضمن مطالعه این موضوع، به طور غیررسمی علاقه خود را در سطح دولت منتقل کرده است.

انتهای پیام/

R1016170/P/S7,85/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره این شرکت با اعلام این خبر گفت برای نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی امیرکبیر در دستور کار قرار گرفت تا با اجرای این کار بزرگ و بی نظیر، کمک شایانی به ارتقای سطح شغلی این عزیزان شده باشد.
سعید صادقی با اشاره به انجام مراحل پایانی این فرایند خاطرنشان کرد تا کنون قرارداد ۷۵۰ نفر از کارکنان به صورت مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر منعقد شده است و امیدواریم تا پایان خرداد ماه و یک ماه زودتر از موعد مقرر مراحل اداری و جذب نفرات باقیمانده نیز پایان پذیرد که با این احتساب در مجموع بالغ بر ۱۲۰۰ نفر از این موضوع منتفع خواهند شد.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پیرامون تبدیل وضعیت قرارداد ایثارگران یادآور شد: در سال۱۴۰۲ تبدیل وضعیت کلیه ایثارگران شاغل در این شرکت در راستای دستورالعمل بند «و» تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور صورت پذیرفت که امیرکبیر به عنوان اولین شرکت اقدام به این کار نمود.

صادقی در ادامه تصریح کرد با اجرای این پروسه طیف گسترده ای از کارکنان شاغل در بخشهای فنی و مهندسی بسته بندی و بارگیری و همچنین نیروهای خدماتی مشمول تبدیل وضعیت خواهند شد و این خبر خوش می تواند در
انگیزه کاری کارکنان تاثیر بسزایی داشته باشد.
شایان ذکر است شرکت پتروشیمی امیرکبیر تولیدکننده متنوع ترین محصولات پلیمری شامل پلی اتیلن سنگین پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سبک خطی در سطح کشور است که با ارائه محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی، جایگاه مهمی در صنعت پتروشیمی ایران را داراست.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902967

دیگر خبرها

  • ایران ۶۲ میلیون دلار به همراه دیرکرد غرامت از هند دریافت می کند
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • دل های نگران کارگران پیمانکاری با قراردادهای لرزان
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • (ویدئو) انقلاب در صنعت هواپیماسازی برای میلیاردرها!