Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صادق زاده مدیر روابط عمومی سازمان نظام صنفی کشاورزان استان اصفهان در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهارداشت: باید توجه داشت که نیروگاه برق اسلام اباد بود که بر خلاف ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب، کل حریم و بستررود خانه زاینده رود را در هر دو طرف تصرف نمود و بعد از آن با مواجه با تظاهرات کشاورزان برای مقابله با این اقدام روبرو شد که این تظاهرات باعث درگیری با نیروی انتظامی استان اصفهان شد و به دین ترتیب در نهایت با شکایت دبیر اجرایی سازمان نظام صنفی کشاورزان استان نسبت به این اقدام نیروگاه اسلام اباد توسط دستگاه قضایی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: باید در نظر داشت که نیروگاه برق اسلام آباد اقدام به مسدود کردن مسیر کشاورزان در دو طرف رود خانه کرده بود و پس از ان در بستر رودخانه چاه حفر نمود و ساخت و ساز غیر مجاز احداث کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام صنفی کشاورزان استان اصفهان گفت: همچنین از دیگر اقدامات خطر ناک نیروگاه اسلام اباد به اراضی و مراتع کشاورزی استان اصفهان را می‌توان به قرار دادن پمپ سیار غیر قانونی برای برداشت اب از رود خانه زاینده رود، مقاومت در برابر اجرای قانون، اقداماتی برای مانع از اجرای اخطار قانونی از سوی شرکت اب و فاضلاب استان اصفهان، اعتنا نکردن به عوامل قضایی در باره نیروگاه برق اسلام آباد کشت خیار اشاره داشت.

صادق زاده گفت:، اما با این همه سند که در اختیار کلیه دادستان و درج در پرونده بازپرسی محترم شعبه ۱۹ دادسرای ۲۲ بهمن هست، شاهدیم که مدیر متخلف نیروگاه ازادانه به تخلفات خود ادامه می‌دهد و حتی کشاورزان و پیمانکاران و مدیریت طرح ساماندهی رود خانه که از سال ۹۳ تاکنون با همین روش قانونی مشغول ساماندهی رودخانه هستند را نیز به دادگاه می‌کشاند و بازپرس محترم فقط به شکایت نیروگاه اسلام اباد توجه می‌کند و معتمدین و نمایندگان کشاورزان را محاکمه و بازداشت می‌کند و بابت شکایت صنف کشاورزان علیه نیروگاه مدیر صنف اقای اسفندیار امینی را بازداشت می‌کند.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه برق اسلام آباد نیروگاه برق اسلام آباد رودخانه زاینده رود نیروی انتظامی نظام صنفی کشاورزان نظام صنفی کشاورزان استان استان اصفهان اسلام اباد رود خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در تحقیقات انجام شده در این زمینه سه متهم و یک نفر مالخر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی افزود: سارقان در بازجویی خود به 24 فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه باغ های این شهرستان اعتراف کردند.

او به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی