Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

دکتر سعید نمکی در سفر استانی خود به خراسان رضوی اظهار کرد: علی‌رغم همه سختی‌ها و تنگناهای ناشی از تحریم و محدودیت‌های اقتصادی و تجهیزاتی که بر ما روا داشتند، وضعیت ما در مقابله با کرونا به‌گونه‌ای است که یکی از پیشتازان جهان در مقابله با کرونا هستیم و امروز دنیا از کار ما به عنوان یک الگوی موفق جهانی استناد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش مهر وی افزود: چند روز پیش NHS انگلیس پذیرفت که غربالگری ما یکی از موفق‌ترین شیوه‌هایی است که می‌تواند به‌کار بگیرد. امروز با لطف خداوند و همت شبانه‌روزی همکاران ما از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تا پرسنل بخش بهداشت و درمان و بهورزها و مراقبین سلامت در خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت و همین‌طور نیروهای مسلح و سازمان‌های مردم نهاد و خیرین، با حمایت‌های بی‌دریغ مقام معظم رهبری و همراهی‌های ریاست محترم جمهور و هیئت دولت، یکی از مطلوب‌ترین اوضاع را در منطقه داریم.

نمکی ادامه داد: توانسته‌ایم بیماری را در بسیاری از استان‌ها به سطح مهار برسانیم؛ در برخی استان‌ها خیزهای جدیدی داریم که همکاران به آن توجه می‌کنند. اگر این وفاق ملی در کنار رعایت اصول بهداشتی توسط مردم ادامه یابد امیدواریم که در دو ماه آینده ماه‌های نسبتاً آرامی را داشته باشیم؛ اگرچه ویروس ناشناخته است و هیچ‌کس در دنیا از فردای آن خبر ندارد اما باید با ویروس کرونا شیوه‌های مدیریتی منعطف را طراحی کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در کشور کمبود تخت بیمارستانی نداریم، گفت: نگران نحوه مدیریت همکاران‌مان نیستیم و امروز نسبت به روزهای قبلی، بسیار مسلط‌تریم و پروتکل‌های درمانی بسیار پیشرفته‌تری را طراحی کرده‌ایم و روی واکسن نیز هنوز از حرکت‌ها پرده‌برداری نکرده‌ایم اما خوشبختانه در زمینه ساخت داروهای جدید، واکسن و تجهیزات پزشکی از هیچ‌جای دنیا عقب نیستیم و از بسیاری نقاط جلوتر حرکت می‌کنیم.

وی افزود: در طول 60 روز از یک واردکننده تجهیزات پزشکی به یک صادرکننده تبدیل شدیم.

نمکی گفت: بزرگترین موهبت الهی که امروز نصیبم شد این بود که به آستان مقدس امام رضا (ع) آمدم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر بهداشت ساخت واکسن سعید نمکی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند