Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه خبری آمریکایی از کشته شدن یک مامور پلیس و جراحت یک تن دیگر در جریان ناآرامی‌های چند روز گذشته در این کشور خبر داد.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های آمریکایی از کشته شدن یک مامور پلیس و مجروح شدن یک تن دیگر در جریان ناآرامی‌های شب گذشته در برخی شهرهای آمریکا خبر دادند.

 شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از پلیس شهر «اوکلند» در ایالت کالیفرنیا از جراحت یک مامور و کشته شدن یک مامور دیگر در جریان تیراندازی بین معترضان و نیروهای امنیتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش این شبکه خبری، دستکم 7500 تن جمعه شب به وقت تهران در اعتراض به قتل «جورج فلوید» شهروند سیاه پوست آمریکایی از سوی یک پلیس سفید پوست به خیابانها آمدند. پلیس در بیانه خود از خسارت به برخی مکانهای تجاری در اوکلند و آتش‌سوزی و حمله به نیروهای پلیس خبر داد.

در بیانیه پلیس اوکلند آمده است که تحقیقات درباره یافتن عامل یا عاملان قتل این پلیس ادامه دارد. این در حالی است که اخبار دریافتی از آمریکا از تداوم هرج و مرج در برخی از شهرها و ایالات این کشور از جمله «جورجیا» در شنبه بعد از ظهر  به وقت تهران حکایت دارد.

 فرماندار جورجیا به دنبال درخواست شهردار آتلانتا وضعیت اضطرای اعلام کرده و قصد دارد ۵۰۰ گارد ملی را برای کنترل شهر اعزام کند. (جزئیات بیشتر)

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا پلیس سی ان ان قتل یک مامور شدن یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف خودروی پژوی سواری با کامیون داخل تونل در جاده رستم به یاسوج، ماموران پلیس راه به همراه تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
عبدالهاشم دهقانی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین برخورد کرده و منجر به آتش سوزی خودروی سواری در این تونل شده  بود.
وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم جان باختند و سه ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده خودروی پژو اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • یک مامور پلیس در این استان به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • ببینید | لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر توسط پلیس اسرائیل در تل‌آویو
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند