Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:56:23 GMT

راز قتل مرد و زن ساوجی برملا شد/ همدستی سه چوپان در قتل

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۱۹۳۳

راز قتل مرد و زن ساوجی برملا شد/ همدستی سه چوپان در قتل

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر عیسی‌آبادی اظهار کرد: در هفته گذشته با اعلام گزارشی از پیدا شدن جسد زن و مردی در بیابان‌های اطراف شهرستان ساوه، بررسی موضوع از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان آغاز شد.

وی بیان کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، سرنخ‌هایی از دست داشتن سه جوان چوپانی که در حوالی محل وقوع قتل از یک گله گوسفند نگه‌داری می‌کردند به‌دست آمد و مشخص شد از زمان وقوع این قتل، هر سه جوان بدون هیچ اطلاعی این محل را به مکان نامعلومی ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، در تکمیل تحقیقات پلیس و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهمان تحت تعقیب در یکی از روستاهای شهرستان تفت در استان یزد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

عیسی‌آبادی خاطر نشان کرد: با انتقال این افراد به پلیس آگاهی شهرستان، آنان به قتل مرد و زن ساوجی به‌دلیل برخی اختلافات اعتراف کردند و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و در حال سیر مراحل قانونی است.

کد خبر 4937815

منبع: مهر

کلیدواژه: قتل دستگیری قاتل ساوه ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین بیرجند روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر مشهد فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان

رییس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلان نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: در این زمینه ماموران پلیس به منظور جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطان آن‌ها را شناسایی و در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبارجنوب دستگیر و از مخفیگاه آنان یکهزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای کشف کنند.

او افزود:متهمان پس از مواجهه با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان کردند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش