Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از عادی انگاری کرونا توسط بخشی از مردم و مسئولان گفت: ادامه این روند به شیوع بیشتر بیماری و اعمال مجدد محدودیت ها منجر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری شنبه شب در چهلمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ضمن تسلیت شهادت مرزبان غیور هنگ مرزی سردشت به دست ایادی ضد انقلاب و فرا رسیدن سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، به وضعیت هشدار دهنده بیماری کرونا در استان اشاره کرد و افزود: به جهت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای کامل فاصله گذاری اجتماعی شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه بی توجهی برخی مسئولان به دستورات بهداشتی عواقب خطرناک‌تری در قیاس با بی توجهی مردم به دنبال دارد. مسئولان نسبت به اجرای دقیق مصوبات و دستورات بهداشتی در خط مقدم هستند و هیچ کوتاهی در این مورد قابل قبول نیست.

شهریاری با تاکید بر اجرای دقیق نظارت‌ها در اجرای فاصله گذاری اجتماعی و دستورات بهداشتی در ادارات و اماکن صنفی تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی در خصوص مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نیز اماکن و واحدهای تولیدی و خدماتی که دستورات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند بدون اغماض عمل کرده و آنها را مورد پیگرد قضائی قرار دهند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن پرتردد از جمله بازارها در برخی شهرستان‌ها، گفت: فرمانداران و نیروی انتظامی باید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی از جمله رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازارها و اماکن پرتردد نظارت داشته و در صورتی که تخطی صورت بگیرد واحد متخلف تعطیل شود.

شهریاری با بیان اینکه کرونا تمام نشده و در صورتی که دستورات بهداشتی رعایت نشود بار دیگر اوج می‌گیرد گفت: کار مقابله با کرونا امروز به نسبت روزهای نخست سخت‌تر شده و باید آگاه سازی و اطلاع رسانی کماکان ادامه داشته باشد.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه عبور از بحران کرونا صرفاً با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از تجمعات و اجرای دقیق فاصله گذاری اجتماعی ممکن است خاطر نشان کرد: نباید خسته بشویم و به مردم القا شود که کار تمام شده است‌، هنوز راه سختی پیشرو داریم.

لینک کوتاه: asriran.com/0034Af

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آذربایجان غربی کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی دستورات بهداشتی آذربایجان غربی اجرای دقیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند

علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد که برای ۳ هزار و ۳۲۸ متقاضی تخصیص زمین انجام شده است.

وی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های آذربایجان‌غربی، افزود: ۱۱ هزار و ۱۳۹ قطعه زمین در ۱۴۱ روستا برای اجرای این طرح تامین شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۷۶۴ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر بیان کرد: ۷۴۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر‌ها تامین شده و حدود ۷۰۰ هکتار نیز در صورت تامین، واگذار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله