Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@14:42:42 GMT

ممنوعیت یک هفته‌ای تردد در عراق

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۳۷۳۶

ممنوعیت یک هفته‌ای تردد در عراق

به گزارش افکارنیوز،

کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق روز شنبه برای مقابله با شیوع کرونا به مدت یک هفته ممنوعیت تردد در سراسر این کشور اعلام کرد.

اخبار بین الملل-در جلسه کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی که به ریاست مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق برگزار شد، به مدت یک هفته از فردا یکشنبه (۱۱ خرداد) تا شنبه (۱۷ خرداد) ممنوعیت تردد در سراسر این کشور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس مصوبه این کمیته استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل الزامی است.

از دیگر مصوبات جلسه کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق، جلوگیری از هرگونه تجمع در مناطق پر ازدحام و تعطیلی کلیه ادارات و مؤسسات دولتی به استثنای بهداشت، امنیت، برق، آب، کشاورزی و شهرداری‌ها و فرمانداری بغداد است.

مصطفی الکاظمی در این جلسه از کادر بهداشتی و درمانی عراق و همچنین نیروهای امنیتی و نظامی که مسؤول برقرار نظم و امنیت در زمان اجرای محدودیت‌ها هستند، تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت عراق تاکنون ۶ هزار و ۱۷۹ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شدند و ۱۹۵ نفر نیز بر اثر ابتلا کرونا جان باختند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: الکاظمی عراق کرونا عراق ویروس آمار تروریست ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • عدم ایمنی و بهداشت کارگران برای کارفرما بار حقوقی دارد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران