Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا شاهد اوج گیری اعتراض‌ها به نژادپرستی ساختاری در این کشور و واکنش خشونت بار نیرو‌های پلیس هستند. تاریخ انتشار: 08:29 - 11 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۰۸۴ خبرگزاری میزان - کشته شدن یک شهروند سیاهپوست آمریکایی در ایالت «مینه سوتا» آمریکا در هفته گذشته توسط پلیس این کشور سبب بروز بحران اجتماعی و سیاسی جدی در میانه بحران بهداشتی شیوع «کرونا» و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«جورج فلوید»، شهروند سیاهپوست آمریکایی هفته گذشته توسط پلیس شهر «مینیاپولیس» به قتل رسید. این ماجرا اکنون به اعتراض‌های خیابانی خشونت باری منجر شده که در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف در جریان است.
این حادثه تاکنون واکنش‌های زیادی را برانگیخته و اعتراض‌های شدیدی را به اشکال مختلف تظاهرات و اعتراض در فضای مجازی در پی داشته است. بیشتر بخوانید:  گسترش اعتراض‌ها در شهر‌های آمریکا و تعطیلی کاخ سفید

 

اعلام قانون منع آمد و شد در لس آنجلس ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۸:۲۰

شهر «لس آنجلس» در ایالت «کالیفرنیا» قانون منع آمد و شد جدیدی را وضع کرد که از ساعت هشت شب به وقت محلی آغاز شد. به ساکنان شهر هشدار داده شد که تنها تردد‌ها برای حضور در محل کار یا دریافت خدمات پزشکی مجاز است.


در درگیری‌های روز گذشته میان معترضان به نژادپرستی ساختاری در آمریکا و پلیس لس آنجلس، نیرو‌های پلیس به شکل گسترده‌ای از گاز اشک آور، گلوله‌های پلاستیکی و تجهیزات تهاجمی دیگر استفاده کردند.

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جورج فلوید آمریکا دونالد ترامپ اعتراض ها شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم

تصاویری از لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به محوطه دانشگاه تگزاس آستین و برخورد با دانشجویان معترض به نسل‌کشی اسرائیل را ببینید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  تداوم تجمعات حامی غزه برغم سرکوب پلیس؛ تظاهرات در دانشگاههای جورج واشنگتن و کالیفرنیا
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین