Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:30:06 GMT

درخواست یوونتوس برای معاوضه پیانیچ با فاتی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۱۴۱

درخواست یوونتوس برای معاوضه پیانیچ با فاتی

باشگاه یوونتوس برای فرستادن هافبک بوسنیایی خود به نوکمپ، بازیکن جوان آبی‌واناری‌ها را می‌خواهد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق ادعای نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، مدیران باشگاه یوونتوس از بارسلونا خواسته‌اند به منظور به خدمت گرفتن میرالم پیانیچ، آنسو فاتی را وارد این معامله کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم 17 ساله که شروع خوبی در رقابت‌های فصل جاری داشت و چند گل هم برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رساند، در ادامه فرصت چندانی برای بازی در ترکیب بارسا پیدا نکرد. ریکی پویگ، هافبک 20 ساله بارسلونا هم دیگر بازیکن جوانی است که یوونتوس بدش نمی‌آید وارد معامله با پیانیچ شود.

آنسو فاتی این فصل در 24 بازی از رقابت‌ها مختلف برای بارسلونا به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن پنج گل، یک پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است. ریکی پویگ هم تنها در 3 بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری توانسته آبی‌واناری‌ها را همراهی کند. هنوز مشخص نیست که یوونتوس با چه فرمولی به دنبال انجام این معامله است.

پیش از این نشریه اسپانیایی «آ اِس» مدعی شده بود که مدیران باشگاه بارسلونا تمایل دارند آرتور ملو را متقاعد کنند پیشنهاد یوونتوسی‌ها را برای بازی در تورین بپذیرد تا به این شکل امکان ورود میرالم پیانیچ به نوکمپ در جهت معکوس فراهم شود.

قرارداد کنونی پیانیچ 30 ساله با یوونتوس تا پایان ماه ژوئن 2023 اعتبار دارد اما مدیران این باشگاه ایتالیایی بر این باورند که پایان فصل جاری زمان مناسبی برای صدور مجوز جدایی پیانیچ است و از این طریق هم می‌توانند فضای لازم در ترکیب خود برای جذب هافبک جدید را به وجود بیاورند.

آلگری پیشنهاد هدایت کالیاری را رد کرد/ سرمربی پیشین یوونتوس به سری A برنمی‌گردد

میرالم پیانیچ که 92 بازی ملی و 15 گل زده با پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین در کارنامه‌اش دیده می‌شود، در تابستان 2016 بود که از رم به بانوی پیر ملحق شد و در این مدت سه قهرمانی در سری A، دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را با این تیم تجربه کرده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا یوونتوس بارسلونا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم

رم و یوونتوس در دیداری از هفته سی و پنجم سری A به تساوی ۱-۱ رضایت دادند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آخرین بازی امشب مسابقات سری A، رم میزبان یوونتوس بود. تیم دنیله ده‌روسی که در حال رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ است، ابتدا برابر یووه به برتری رسید اما در همان نیمه اول گلیسون برمر بازی را مساوی کرد. این نتیجه تا پایان برقرار بود و دو تیم نتوانستند تغییری ایجاد کنند.

بازی را میزبان بهتر آغاز کرد. آنها از همان دقایق اولیه چند موقعیت مناسب برای گلزنی خلق کردند اما با دفاع خوب از بازیکنان یوونتوس، این حملات بی‌نتیجه ماندند تا اینکه در دقیقه ۱۵ ضربه کریستانته را گاتی دفع کرد اما توپ به مقابل پای لوکاکو افتاد و او دروازه را باز کرد.

در ادامه دو تیم توانی برای خلق حمله نداشتند و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. پس از چند حمله نصفه و نیمه، یوونتوس بالاخره بازی را مساوی کرد. در دقیقه ۳۱ سانتر کیه‌زا به روی دروازه با ضربه سر برمر به تور دروازه چسبید.

در ادامه نیمه اول بازی به فرم قبلی خود بازگشت و موقعیت چندان جدی‌ای خلق نشد.

در دقیقه ۴۷ شوت خطرناک کیه‌زا از لبه محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بازی دوباره آرام شد و شاهد موقعیت جدی‌ای نبودیم تا اینکه در دقیقه ۶۷ شوت خطرناک پلگرینی با دخالت برمر دور شد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لوکاتلی در موقعیت عالی اقدام به شوت‌زنی کرد اما اسویلار با واکنشی زیبا مانع گل شدن توپ شد.

در دقایق پایانی هم رم و هم یووه قصد داشتند گل برتری را بزنند اما با دفاع خوب از هر دو تیم، موقعیت جدی‌ای خلق نشد و بازی نتیجه تساوی پایان یافت.

رم با مساوی امشب ۶۰ امتیازی شد و در جایگاه پنجم ماند، یوونتوس هم به امتیاز ۶۶ رسید و در رتبه سوم ایستاد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد