Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رضائی روز یکشنبه با اشاره به تصمیم ستاد کرونا دانشگاه در خصوص بازگشایی سراهای دانشجویی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر، سراهای دانشجویی آمادگی پذیرش تمامی دانشجویان را ندارند؛ پیرو تصمیم هیات رییسه دانشگاه، پذیرش دانشجویان به صورت حداقلی و مطابق با پروتکل‌های بهداشتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در گام نخست، شرایط اسکان تعداد محدودی از دانشجویان مقطع دکتری در این سراها فراهم شده و اولویت با آن دسته از دانشجویان مقطع دکتری است که در نیمسال تحصیلی جاری واحد عملی داشته و این واحدها را از ۱۷ خرداد تا حداکثر ۵ تیرماه ۹۹ به پایان خواهند رساند.

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس توضیح داد: به منظور همراهی با آن دسته از دانشجویان مقطع دکتری که در مراحل تکمیل نهایی رساله خود هستند و حداکثر نیاز به حضور یک ماهه در دانشگاه دارند، ظرفیت محدودی از سراهای دانشجویی به آنان اختصاص خواهد یافت.

رضایی که با پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه گفت و گو می‌کرد، فرآیند بازگشت این دسته از دانشجویان را منوط به تکمیل کاربرگ خودارزیابی سلامت از سوی مرکز بهداشت و درمان دانشگاه دانست و گفت: لازم است تمامی این دانشجویان پس از پایان فعالیت‌های آزمایشگاهی یا دوره‌های عملی، بلافاصله خوابگاه را تخلیه کرده و به محل سکونت خود بازگردند.

وی ضمن اعلام همراهی با دانشجویان به مراقبت‌های بهداشتی و فردی آنان تاکید کرد و در عین حال نظارت بر سلامت دانشجویان در دوره آموزش واحدهای عملی و فعالیت‌های پژوهشی را بر عهده کمیته ایمنی دانشکده‌ها دانست.

رضائی خاطرنشان کرد: پس از پایان برنامه کلاس‌های عملی و پژوهشی دانشجویان دکتری، این معاونت دوباره وضعیت اسکان دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در سراهای دانشجویی را برای شرکت در کلاس‌های عملی و انجام فعالیت‌های پژوهشی ارزیابی و اعلام خواهد کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه تربیت مدرس مسعود رضایی دانشجوی دکتری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه تربیت مدرس مسعود رضایی دانشجوی دکتری ویروس کرونا دانشگاه تربیت مدرس مسعود رضایی دانشجوی دکتری سراهای دانشجویی دانشجویان مقطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که سرکوب معترضان آمریکایی طرفدار فلسطین، نادرستی ادعای آن‌ها در آزادی بیان را نشان می‌دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان آمریکایی طرفدار غزه در دانشگاه‌های این کشور توسط مقامات آمریکایی را محکوم کرد.

این جنبش قدرتمند مردمی یمن از مواضع اخلاقی معترضان آمریکایی که نشانگر افزایش آگاهی اجتماعی آن‌ها است، تشکر و قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که سرکوب بدون دلیل معترضان، دروغ بودن ادعاهای مقامات آمریکایی مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی را آشکار می کند.

شبکه سی ان ان امروز خبر داد که پلیس آمریکا حدود 100 دانشجو را در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و ده‌ها تن دیگر را در دانشگاه تگزاس در آستین بازداشت کرده است. در دانشگاه اموری در ایالت جورجیا نیز دو استاد دانشگاه بازداشت شدند.

 دانشگاه‌های آمریکا همچنان صحنه اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است؛ صحنه‌هایی که یادآور جنبش دانشجویی در مخالفت با جنگ ویتنام در دهه هفتاد قرن بیستم است.

همزمان دانشجویان دانشگاه پنسیلوانیا در حمایت از مردم غزه در محیط دانشگاه اقدام به برپایی چادر و تحصن کردند. نشریه دانشجویی «دیلی پنسیلوانیا» نوشت که دانشجویان تحصن کننده خواستار خروج سرمایه‌گذاری‌های این دانشگاه از فلسطین اشغالی هستند.

در این میان دادستان ایالت جورجیا دانشجویان را همچون دیگر مقامات آمریکایی به «یهودستیزی» متهم کرد و مدعی شد: «هیچ کس از نظر قانونی حق تعطیلی دانشگاهها از طریق چادر زدن و تحصن و تهدیدات ضد یهودی را ندارد».

او با حمایت از سرکوب دانشجویان و بازداشت آن‌ها افزود: «با افتخار در کنار هر دانشگاهی که اقدامات لازم برای حفظ امنیت دانشجویان ایالت را انجام می‌دهد، خواهیم ایستاد».

بازداشت 100 دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • تبعیض جنسیتی در دانشگاه‌های دانمارک/ ۳۷ درصد دانشجویان دکتری دختر تجربه تحقیر کلامی دارند