Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:03:04 GMT

تجهیزات امداد و نجات هلال احمر گیلان تقویت شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۸۹۷۰

تجهیزات امداد و نجات هلال احمر گیلان تقویت شود

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با قدردانی از تلاش های هلال احمر در مقابله با کرونا گفت: باید تجهیزات امداد و نجات هلال احمر گیلان، تقویت شود.

ارسلان زارع امروز در دیدار با دبیرکل جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: گیلان استانی است که همواره با حوادث طبیعی مواجه است ولی در عین حال مسئولیت مدنی و همبستگی اجتماعی مردم، در این استان مثال زدنی است و باید تلاش کرد تا هلال احمر استان از لحاظ تجهیزات امداد و نجات تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با قدردانی از تلاش های هلال احمر در مقابله با کرونا گفت: اولویت امروز کشور، مهار شیوع ویروس کرونا و خدمت به آسیب‌دیدگان و همیاری با کادر پزشکی است و جمعیت هلال احمر در این مبارزه ملی، فعالانه به ایفای نقش می  پردازد.

زارع توانمندسازی، مهارت افزایی، افزایش اعتماد عمومی، توسعه خدمات داوطلبانه، جذب و ساماندهی جوانان را از مولفه هایی عنوان کرد که در موفقیت بیشتر جمعیت هلال احمر موثر است.

دکتر محمدحسن قوسیان‌مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار، یادآور شد: ظرفیت بخش های مختلف امداد و نجات، جوانان و داوطلبان همه برآمده از مردم و از عوامل موثر در انجام خدمات گوناگون است.

وی ادامه داد: هلال احمر از مردم و برای مردم است و باید تلاش کنیم اعتماد عمومی به آن بیشتر شود.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این دیدار از خدمات مهدی ولی پور قدردانی و سیاوش غلامی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر گیلان معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی الکل صنعتی جمعیت هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • رییس جمعیت هلال‌احمر روز معلم را تبریک گفت
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است